Sidan 273 av 281 FörstaFörsta ... 173223263271272273274275 ... sistasista
Visar resultat 2 721 till 2 730 av 2807

Ämne: Det ryktas att...

Standard

Citat Ursprungligen postat av New Deli Visa inlägg
    Det ryktas att jag inte har en aning om det, det ryktas vidare att folk kan bli irriterade av att bli kallad spion då man agerar som man själv anser vara bäst för alliansen..

Ryktas att visa börjar bli irriterad på hedones ledning.

Jag har inte kallat någon spion!
    Varför ens ha en omröstning om man ändå ignorerar den?
    Det bästa för er allians är väl det medlemmarna vill? Och ni är ju bara med för att ha kul..
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Standard

Citat Ursprungligen postat av Korkeken Visa inlägg
    Och du vet vad vi ville ha????

Om de var så viktigt för oss hade vi ju kunnat fatta beslutet i ledningen eller hur.

Men för oss är sammanhållning i KomHem det viktigaste. Kanske de syntes då vi i alla fall bara var dryga 6 timmar från seger i end game, eller hur. Hela vår allians hjälptes åt för att de känner sig delaktiga och vet att ingen blir överkörd av oss.

Orsaken till att vi bröt en del av IAPsen var att detta var något vi fick frågan om vi kunde göra. Men de är helt klart att vi var överens om att göra det. IAP med en allians som skickar släggor....nääää
    Varför skulle jag veta vad ni ville?
    Fin sammanhållning där man kör över sina medlemmar!
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Senior Member davvess avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Ligger allt fel hoss Hedone pga erat nerbombade VU?

Sekten åstadkom vad jag vet mer skada än oss.
    Men ändå utser KomHem oss som förrädare? Eller har ni förlåtit Sekten/hTs för de skickade ett meddelande till er?

Enligt mig så låter det som att hTs/sekten vill ha bättre ods på sin sida. Om de verkligen menar det eller ej, det vet väl de som skrev det.
    S4: Går att klura ut

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Det ryktas om att alla vill ha bättre odds på sin sida. Ökar liksom chansen att de vinner då
    Var positiv - Det är aldrig för sent att ge upp!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anonyma Hemliga Mannen Visa inlägg
    Det ryktas om att 3 kloka damer anser att de är så kloka att de vet bättre än sin allians!
    De är säkerligen så kloka. Hade de inte vetat bättre än sin allians hade de väl inte varit med i ledningen...

Fin sammanhållning där man kör över sina medlemmar!
    Medlemmarna bör ha förtroende för ledningen. Har de inte det så står det dem fritt att lämna.
    Spelare som inte litar på att ledningen tar rätt beslut är inga spelare man vill ha i alliansen ändå. Så good riddance till sådana.
    Det är väl även därför det finns vetorätt. När majoriteten är korkade och röstar på fel saker kan de smarta lösa problemen.

Citat Ursprungligen postat av davves Visa inlägg
    Men ändå utser KomHem oss som förrädare?
    Fast Sekten har aldrig haft några fredliga relationer med KomHem.

Och det ryktas om att ni är förrädare.. Hjälper Hedone. Kan det blir värre än så?

Det ryktas även om att spioneri är roligt när hela servern vet vad som händer förutom de som borde.

Citat Ursprungligen postat av Ruprecht Visa inlägg
    Det ryktas om att alla vill ha bättre odds på sin sida. Ökar liksom chansen att de vinner då
    Men har man oddsen på sin sida är kraven och förväntningarna mycket högre ju.. Så man borde ha så låga odds som möjligt på att vinna. Då blir det dessutom mer spännande och glädjande om man gör det
    "None are less visible than those we decide not to see"

S1(1): Helloy - SE2
    S1(2): Tvåan - Frankie
    S1(3): Sneakey - AoD/Sekten

Standard

att hedons sänker vårt vu efter att ha ställt ultimatum (bli hedons/k ) eller så sänker vi ert vu . är inte så mycket att orda om .Men sen när dom sänkt vu-byn, vara helt oförstående om vissa av komhems spelare är sura på dom ,,,

Senior Member Ingames avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av mrnoobyman Visa inlägg
    att hedons sänker vårt vu efter att ha ställt ultimatum (bli hedons/k ) eller så sänker vi ert vu . är inte så mycket att orda om .Men sen när dom sänkt vu-byn, vara helt oförstående om vissa av komhems spelare är sura på dom ,,,
    Det är en ganska konstig inställning
    <insert random quote by Winston Churchill, Albert Einstein, Voltaire, Göran Zachrisson etc here>

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mrnoobyman Visa inlägg
    Det ryktas att det där var en väldigt konstig version som det är möjligt att någon spridit ut men som jag är tämligen säker på inte stämmer då den inte stämmer överens med tidigare versioner och dessutom är ologisk.
    Senast redigerad av isun den 09-09-22 klockan 23:29
    Nuvarande konto:
    Inget

Tidigare konton:
    S3 (3): Isun - Awesome (Narwhals/PÅK)
    S1 (4): Red Army - KAOS
    S1 (3): Trialogerna/Bransch - R (WaP)/Hedone (HH)
    S4 (1): Isun - TSU

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Helloy Visa inlägg
    Men har man oddsen på sin sida är kraven och förväntningarna mycket högre ju.. Så man borde ha så låga odds som möjligt på att vinna. Då blir det dessutom mer spännande och glädjande om man gör det
    Du menar nog tvärtom då låga odds är den högsta chansen att något skall inträffa - och höga odds motsvarar den lägsta chansen.

Ryktas att Helloy skall hålla sig från spel och dobbel - annars kan det bli dyrt!

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Relationer med andra allianser är i 99% av fallen endast taktiska och det var det mest taktiska för båda parter att ha IAP under den tiden vi hade det! Men en relation med sin egen allians tycker jag är viktigare än något annat i travian, det är också en anledning till att vi bröt den!
    hmm... tja, En IAP ska ju gälla helt eller inte alls, man kan kan uppenbarligen inte ha kakan och äta upp den. Att nu IAP'n med er och KomHem är bruten är något jag kan ha förståelse för. Och vad du försöker säga med det sista om relationen till sin egen allians och vad det har att göra med en IAP får du förklara för mig sen, kanske med ett pm eller på skype?

Det ryktas att hTs har så många spioner i Hedone att de hetsade ledningen att bryta iapen med Komhem och skicka släggor mot dem! Så tror jag att det var iaf!
    Jisses, stå för det ni gör i alla fall. Nej som sagt stå för det ni gör och försök inte att genast skylla det på någon annan. Om jag ska vara likadan får jag väl säga att; var det några som hetsade till något var det väl era ryktesspridare här på forumet, inte sant?

Citat Ursprungligen postat av New Deli Visa inlägg
    Ryktas att visa börjar bli irriterad på hedones ledning.
    Välkommen till klubben

Citat Ursprungligen postat av davves Visa inlägg
    Ligger allt fel hoss Hedone pga erat nerbombade VU?

Men ändå utser KomHem oss som förrädare? Eller har ni förlåtit Sekten/hTs för de skickade ett meddelande till er?

Enligt mig så låter det som att hTs/sekten vill ha bättre ods på sin sida. Om de verkligen menar det eller ej, det vet väl de som skrev det.
    Att någon i KomHem ser Hedone som förädare måste väl vara av den anledningen att man gått under illusionen av att något sorts IAP fanns, allianserna emellan. Det ska jag heller inte uttala mig om för det har jag inte med att göra utan måste få vara upp till KomHem. Skadan som gjordes av attackerna är egentligen oviktig då både attacken från Hedone och hTs-sekten var tillräckligt kraftig för att placera KomHem utanför EG-striden. Om KomHem har förlåtit oss för våra attacker låter jag vara upp till KomHems spelare, det var ett nödvändigt ont. Det var ingen slägga de hjälpt till att bygga jag skickade i alla fall.

Som Ruprecht skrev om detta är det väl givet att alla allianser försöker bättra på sina odds, det är väl lite hur man gör det som skillnaden kan ligga i. Givetvis var vi tvungna att göra stor skada, det ryktades ju hit och dit om namnbyten och så vidare och riskera att Hedone skulle smyga sig in på en vinst med KomHem var ju något som vi omöjligen kunde göra.

Till sist, Vi attackerade och Hedone attackerade och hur man än vill vrida på det så kvarstår det faktum.
    Man up Hedone och sluta hitta på lama ursäkter.
    Senast redigerad av Jules den 09-09-23 klockan 00:56
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Sidan 273 av 281 FörstaFörsta ... 173223263271272273274275 ... sistasista

Regler för att posta