Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 76

Ämne: Vilka är med på omstart?

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av piranha Visa inlägg
    Här kommer ett annat förslag som jag vet har gjorts förr.

Vore det inte roligt att samla ihop så många som möjligt som var med nu på S4 och bilda en allians som vi drar ut i världen med och vinner andra länders servers?
    Tillexempel Tyskland där spelet kommer ifrån? eller varför inte USA. Eller kanske en internationell server.

Nu efter ett år, och framför allt under slutspelet är det så många spelare som fått kontakt med varandra. Även om guldåldern för västfolket på S4 var under våren har allafall jag fått mycket mer kontakt med GEs spelare och med spelarna ur fd SF under sluttampen.

Vore kul att göra något gemensamt ihop som att dra ut på vikingatåg i världen :-). Någon fler som tycker det låter roligare än att spela om S4 igen?
    Oj det där lätt ju jätte kul tvekar ej här i allfall.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Vore det inte roligt att samla ihop så många som möjligt som var med nu på S4 och bilda en allians som vi drar ut i världen med och vinner andra länders servers?
    Tillexempel Tyskland där spelet kommer ifrån? eller varför inte USA. Eller kanske en internationell server.
    Verkligen trevlig ide. För egen del får jag hoppa över det pga tidsbrist - även om det är frestande
    Finns ju rätt många runt om av de aktiva.

Standard

Nu efter ett år, och framför allt under slutspelet är det så många spelare som fått kontakt med varandra. Även om guldåldern för västfolket på S4 var under våren har allafall jag fått mycket mer kontakt med GEs spelare och med spelarna ur fd SF under sluttampen.

Vore kul att göra något gemensamt ihop som att dra ut på vikingatåg i världen :-). Någon fler som tycker det låter roligare än att spela om S4 igen?

Gillar idén och jag skulle förmodligen hänga med ifall det hände. Men det krävs en hel del för att få det att fungera.

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Jag hade också varit sugen på att hänga på. Lite utmaning att delta i servrar med 20-30 000 spelare istället för 3-4000 som de svenska.

Senior Member Ovechkin-Osses avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Jag startar iaf om på s4 =)
    Om du har tråkigt Klicka Här

"If you can't make it good, at least make it look good." - Bill Gates

Michael Jackson<3

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard server 4

Citat Ursprungligen postat av sebbedb Visa inlägg
    jag kommer lätt att spela en omgång till på 4an
    Nån som vet när server 4 startar om???

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Baltazar I Visa inlägg
    Golonien återuppstår senare. vi tar ett brejk.

över 50 Goloniska spelare har föranmält att följa mig ännu en omgång

utan att slå mig för bröstet så ser jag det som ett gott betyg på mitt och det kungliga rådets ledarskap.
    *host* *host* Självgod *host* *host*

whaa sjukt nice idé men sätt in den i ett sammanhang.
    Hälften av alla spelare blir antingen farmade eller bort bombade och där står ni tillsist med en 1/3 av den allainsen som ni hade tänkt er. för alla kommer ju inte att ha samma lojalitet som ni....

Standard

När servern startar om så hoppas jag att alla inte är så fega att dom lägger sig i samma område som alla andra gör ifrån gamla alliansen.

Gamla allianserna fungerade för att dom hade en ledning som lade ner all sin fritid på att förutom spela sitt eget konto få alliansen att fungera. Dom flesta kommer inte att göra det en server till.

Hoppas att ingen tror att det går att "börja om" om en månad och vara lika stark direkt som man var tidigare. Även om alla reggar sig samtidigt i ett område så kommer det att vara timmar emellan spelare. I början så är alla upptagna av att bygga och deffa sig själv och kan inte undvara deff till någon som gjort sämre val. Då krävs det egen diplomati med grannar och allianser som ligger närmare än "den gamla"

Vi har under förra omgången fått många igm ifrån spelare på "fiendesidan" som vill spela med oss på nästa server. Hoppas att alla inser att det här är ett spel en lek, det är bara trevligt att få sådana förslag det visar att vi gjort intryck och spelat på rätt sätt.

Jag har själv inga problem alls med att samarbeta med dom flesta ifrån förra omgången oavsett allians, många duktiga spelare och "vardagsdiplomater" helt enkelt trevliga motspelare.

Jag kommer att spela igen, men nu blir det co-play med Mackelito som jag spelade med på kontot Clauserwitz. Det fungerade så otroligt bra så vi kan bara göra det ännu bättre

Men det blir i hemligt område under hemligt nick. Men vi kommer att märkas *hehe* Eventuella allianser är ju långt fram i tiden, iallafall stora som Ge, S mm. Första tiden så handlar det ju om att bygga allians med ens grannar som är nära en.

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Roger Visa inlägg
    Teeeeext

nerå det blir slumpmässigt som vanligt

Standard

Ni som snackade om att alla skulle starta om på ny server!

på fredag öppnas en till com server s8.com

brukas va runt 20 000 spelare på dem och ett ***** drag

Ska vi köra NÖ alla ?

http://s8.travian.com/anmelden.php

borde bestämma oss sanbbt i så fall

Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta