Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 17 av 17

Ämne: starta 60 på server 1

Standard

Citat Ursprungligen postat av Call On Me Visa inlägg
    Säg till plant på server 3 att det var en dålig idé och se hur han reagerar

Föresten så domineras en server (s3) med nästan 4000 spelare av 60 spelare.

Ger inte det en liten idé om hur bra det är?
    dom har högst pop och kör aggresivt men vi får väl se om en månad eller två hur dominanta dom är!

förövrigt tycker jag iden är ganska kul om man verkligen håller sig till 60 spelare(konton) och inte har massa hemliga iaps och allianser som fallet på se3 är!
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Senior Member Nactoxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anonyma Hemliga Mannen Visa inlägg
    dom har högst pop och kör aggresivt men vi får väl se om en månad eller två hur dominanta dom är!

förövrigt tycker jag iden är ganska kul om man verkligen håller sig till 60 spelare(konton) och inte har massa hemliga iaps och allianser som fallet på se3 är!
    Haha herregud vad är det jag läser... Försöker du få hela s1 att tro att vi faktist har allianser och iaps också? Nej vet du vad! Kanske dags att någon blir tänjd? Nej , så är inte fallet, tyvärr ponken..

Förövrigt är det en helt annan upplevelse att lira i en allians som 60, än en annan toppallians med massa allianser och iaps. Helt annan känsla och samspel, och man måste ställa upp för varandra för att lyckas, annars är det kört. Det går liksom inte bara att glida med. Och hittils har vi inte mött mycket till motstånd... Är väl N B som har lyckats med ett fåtal attacker och deffningar... Men men, den som väntar får väl se vad som händer i framtiden!

Risan
    s3 2009-2010 : Risan @ 60
    com3 classic 2012-2013 : Bob Marley @ DAS http://travian-reports.net/us/report/19995687a36
    com3 classic 2013-2014 : Jack Burton @ Sutra - Veteran Quitter
    Sez14 : Björn Ranelid @ SkärpEr! Park

Ts5 2014 : Shhh!

Senior Member difarens avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Call On Me Visa inlägg
    Säg till plant på server 3 att det var en dålig idé och se hur han reagerar

Föresten så domineras en server (s3) med nästan 4000 spelare av 60 spelare.

Ger inte det en liten idé om hur bra det är?
    säger som sagt nåt om de andra 5940. sen kan man ju tänka över hur kul de e om alla topp 60 är med i samma ally..

Banned
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Det kan ni nog ha rätt i. Räknar själv med en ganska hög plasering. Över 20.

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Har trådskaparen någon som helst erfarnhet av att sköta en allians på 60 elitspelare?
    Och för det andra är trådskaparen bra på travian?
    För det tredje har han någon erfaranhet/meriter från nån annan server?

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av difaren Visa inlägg
    säger som sagt nåt om de andra 5940. sen kan man ju tänka över hur kul de e om alla topp 60 är med i samma ally..
    Är du dum på riktigt eller är det du säger fake?

Om jag säger att det finns ca 4000 spelare på servern och sen kmr du o säger att de andra 5940 är sämst.... Kom tillbaka när du har läst ut mellanstadiets matte......

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nactox Visa inlägg
    Haha herregud vad är det jag läser... Försöker du få hela s1 att tro att vi faktist har allianser och iaps också? Nej vet du vad! Kanske dags att någon blir tänjd? Nej , så är inte fallet, tyvärr ponken..

Förövrigt är det en helt annan upplevelse att lira i en allians som 60, än en annan toppallians med massa allianser och iaps. Helt annan känsla och samspel, och man måste ställa upp för varandra för att lyckas, annars är det kört. Det går liksom inte bara att glida med. Och hittils har vi inte mött mycket till motstånd... Är väl N B som har lyckats med ett fåtal attacker och deffningar... Men men, den som väntar får väl se vad som händer i framtiden!

Risan
    vet bestämmt att min allians m.fl. har fått iap förfrågningar! men detta är s1 forum och denna diskution kan tjatas till dödsdagar då ni vägrar erkänna det hela!
    Jag är Trocadero

Avslutade:
    3:e s3
    Enkrona (vinnare med Awesome/Narwhals) offrank top 10, pop rank top 10
    http://travian-reports.net/se/report/645240d5d5d

3:e s1:
    Oompa Loompas (Vinnare med Hedone)Rank 13
    http://travian-reports.net/se/raport.php?id=20485f7dc
    2:a s3:
    Trocadero (Förlorare med Lappi)
    + några lekrundor

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12