Visar resultat 1 till 8 av 8

Ämne: US. server 1 - vill du vara med?

Standard US. server 1 - vill du vara med?

Inser på efterhand att lägga en förfrågan i eftersnack inte var så klokt av mig så gör en helt ny tråd istället så de hela inte missas..

Vi är 120 personer som efter att server 2 avslutades valde att dra vidare och söka nya utmaningar som så många andra.. De blev tillslut den amerikanska server 1 som fick ta emot oss där de just skulle till att starta sin andra omgången (ligger lite efter oss alltså).

Vi startade i samma område (NÖ) som de som vann förra omgången.. Hade en bra fight med dessa men vi lyckades tillslut vinna och nu är vi den dominerande alliansen på servern med 3 allianser i topp och några vingar till på topp 40.

Eftersom de nu är personer som vill lägga ner sitt travianspelande, så söker vi några som möjligtvis är sugna på att ta över ett konto. Vi har ett riktigt bra konto (rankad 19 i pop) med en fin påbörjad ww-hammare som står ledigt, till detta vill vi helst ha någon som spelat tidigare och klarar av ett större konto, vilket jag tror de finns gott om bland de som just avslutat denna servern. Borde finnas flera som är sugna på att vinna efter denna serverförlusten eller helt enkelt folk som aldrig tröttnar på att vinna som vill göra de igen

Vi har även några lite sämre konto med potential att bli bra till ert förfogande..

Om ni är intresserade kan ni svara i denna tråden, maila på Jaol84@yahoo.com, lägga till mig på msn: Jacke3@hotmail.com eller på skype: Jaol84.

Om ni ej är intresserade så tackar jag för att ni tog er tid att läsa detta åtminstone..

MVH Olars
    /

Junior Member
    Reg.datum
    May 2008

Wink jag

jag vill vara med

men ni får lära mej lite hur man blir bätre

Member Anton1336s avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Jag har oxå börjat på s.1 på com

Member Anton1336s avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Finns de nån svensk allians ?

Standard

Jepp, de två allianserna som ligger först av alla är helsvenska

men detta gäller alltså .us och inte .com
    Senast redigerad av Olars den 08-09-19 klockan 18:43
    /

Member King dededes avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Är intreserad..har spelat i 4år..
    -----------------------------------------------------------------------------
    Innebandy & Travian>3
    Har Dyslexi.

Nidhögg@ Br3

Lite om King dedede
    Han är en glad pingvin monark, kända för att vara feta och self-centered, han orsakar många problem för invånarna i Dream Tomt genom självisk ofog, såsom stöld.

Standard

Gick snabbt att hitta folk som kunde tänka sig ta över kontona.. Jag hör av mig om fler platser blir lediag men just nu är alla tagna som de ser ut.
    /

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

om de blir ett minde konto top100- (alltså inte bättre än top 100) som blir ledigt tar ja gärna det =)

Regler för att posta