Sidan 2 av 37 FörstaFörsta 123412 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 368

Ämne: Diskutioner om attackrapporter.

Standard

Citat Ursprungligen postat av mts Visa inlägg
    och så var vi där igen... ett varv till, kör på bara
    Jag är allt bra rolig jag.

Man kanske kunde få Woffan att lägga upp sina deffrapporter? Eller ligger de uppe redan?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Några ligger här.
    Men var mer som gick in i väggen, men jag är för lat för o göra rapporter.
    S3 Kallekula - Narwhals

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zombie Visa inlägg
    Haha.. Börjar de stora starka 60 bli så darriga nu, att de måste ta till sådana här lögner? Detta är ju uppenbart bara ett löjligt dåligt desperat försök att skapa splittring mellan NB och MBF.

Bättre ni fokuserar på era egna problem istället för att drömma om att försöka slå oss genom att sprida desinformation.
    Nämen? Säger du det? Vad roligt för er, då blir det ju nästa som om ni hade allierade.. eller nejnej jag menar individiuella spelare hos er som blir individuellt deffade av andra likasinnade osv.
    ^Messias

och så var vi där igen... ett varv till, kör på bara
    ^MTS

Radera dessa medelanden tack.

Messias och Woffan:
    Rapporterna från byn ligger i en av trådarna.
    Do fear Mr Almighty is here!

Floppa2, Ledningen (S3 första rundan)
    Zmulan, Trialis (S1 andra rundan)
    UltimatOffender, fd 60, nu skogsmulle (S3 nuvarande runda)

Banned
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Hmm, de där rapporterna verkar vara en smula tillrättalagda. Är det verkligen nödvändigt? Jag menar, för att rapporterna ska kunna diskuteras är det väl mer givande att de är med verkligheten överensstämmande än att hålla på och utelämna vissa delar. Våga erkänn när ni gått på en smäll! Skärpning!
    Senast redigerad av Babylon den 08-09-15 klockan 22:03

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

det är lite trist att läsa ensidiga rapporter, visa vad som stod där så man kan bilda sig en uppfattning om huruvida det var en bra attack eller inte. Med de siffrorna så är det ju ändå väldigt sannolikt att attackeraren fick reda på vad han sprang in i. (syftar alltså på nbs deffning av 7k yxor från 60)
    Senast redigerad av mts den 08-09-16 klockan 14:32
    s3 - post-60 (störst, bäst, vackrast och framför allt ödmjukast)
    s2 - vinnare av största lerhög med -Ros- sedermera -FP-

Standard

det är lite trist att läsa ensidiga rapporter, visa vad som stod där så man kan bilda sig en uppfattning om huruvida det var en bra attack eller inte. Med de siffrorna så är det ju ändå väldigt sannolikt att attackeraren fick reda på vad han sprang in i. (syftar alltså på nbs deffning av 7k yxor från 60)
    Är du inte med i 60? Trodde du var det. Annars lägger nog ngn i 60 upp attackrapporten åt dig.

Men nej det kan nog inte klassas som en bra attack. Han slog ihjäl många men tappade allt sitt. Även nästföljande våg från 60 med 250 yxor o 70 katas har jag för mig, av samma spelare.

Nej detta var en fin deff från N B. Härligt att se

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Messias Visa inlägg
    Är du inte med i 60? Trodde du var det. Annars lägger nog ngn i 60 upp attackrapporten åt dig.
    precis det jag hoppades slippa höra, det finns fler än de som är med i ena eller det andra lägret som läser detta.

Standard

precis det jag hoppades slippa höra, det finns fler än de som är med i ena eller det andra lägret som läser detta.
    Ha du lite tålamod å de andras vägnar så kommer nog den rapporten upp i sin helhet.

Tillsvidare kan vi ju diskutera den postade rapporten som finns. Och med risk för att upprepa mig så tycker jag det var en mycket fin deff. Förlusterna spreds bland de försvarande och koncentrerades till angriparen.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

verkar rätt tyst här inne numera... inte ens babylon eller lingonorange verkar säga något. ingen replik från NB om smällen de fick av 60 som jag la upp igår heller... hmm, har de blivit mållösa nu när det börjar komma släggor med över 10k yxor?

MBF säger inget heller om nollade huvudstäder, har de också gått under jorden?

Senior Member antekungs avatar
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

verkar rätt tyst här inne numera... inte ens babylon eller lingonorange verkar säga något. ingen replik från NB om smällen de fick av 60 som jag la upp igår heller... hmm, har de blivit mållösa nu när det börjar komma släggor med över 10k yxor?

MBF säger inget heller om nollade huvudstäder, har de också gått under jorden?

du ska nog se att det kommer ngt om våra interna problem, att det var vår enda off eller att vi bara är en sim allians
    Antekung@s1 wvinc/freedom
    Gemen@s3 ww
    ???@sez

Sidan 2 av 37 FörstaFörsta 123412 ... sistasista

Regler för att posta