Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Då Var S1 Slut å Trialis Vann :)

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Tråkigt att inte mina gamla allianskamrater i Sabbath vann, men det är bara att gratulera Trialis. Får även tacka er för det roliga kriget som kom precis när servern var som tröttast.

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kammaflaje Visa inlägg
    Jag får gratta sfi iaf. Som faktist är den som kört ärligt genom hela serven. Till freedom har jag bara en sak att säga... Ikke värdiga vinnare, falskspelare hela högen. Nu lägger jag av med travian förgott iaf skönt det. Att skaffa ett normalt liv igen, har man ju inte haft sen man började med detta spelet. Det är ju några år.
    Från SFI gick med i Freedoms krig mot HT/ABS kan faktiskt inte jag skilja på oss speciellt mycket. Ledningarna fungerade som EN ledning till större delen och många operationer gjordes gemensamt. Visst stod kanske Freedom för den mesta offen, men SFI backade upp till 110% med vete och def!

Sen om SFI kört ärligt genom hela servern vet jag inte, men det är jag nog förbjuden att ta här....av vissa!!
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Senior Member barbarbengts avatar
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

ingen aning när servern börjar om igen... kanske om en vecka eller två?? den som lever får se!
    -------------------------------
    Vinnare av s1 aug2007 - SE
    Vinnare av s1 sep2008 - Trialis
    --------------------------------

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
    Från SFI gick med i Freedoms krig mot HT/ABS kan faktiskt inte jag skilja på oss speciellt mycket. Ledningarna fungerade som EN ledning till större delen och många operationer gjordes gemensamt. Visst stod kanske Freedom för den mesta offen, men SFI backade upp till 110% med vete och def!

Sen om SFI kört ärligt genom hela servern vet jag inte, men det är jag nog förbjuden att ta här....av vissa!!
    Antar att du syftar på mig där. Ja SFI körde ärligare än dom flesta allianser, att inte låsa in sig i ett hörn var dock inget vi gjorde under min tid utan valde att ha flera alternativ om något skulle skita sig under resans gång.
    Är en stor skilnad mot att va oärliga, skulle kalla det idiotiskt att inte va förberedd på att saker och ting kan förändra sig.
    Men vi var inte oärliga, vi ljög aldrig i våra diplomatiska förbindelser eller mot medlemmarna dock berättades inte allt för respektive.
    Fast å andra sidan hur smart hade det varit att berätta för en sammarbetspartner att "vi vet inte redigt var vi har er så vi har även förberett en plan för hur vi ska agera om ni blåser oss" eller något liknande.
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Nej Moss, inget mot dig! Det fanns annat som flöt under golvplanken...men som nu är borta å glömt! Allt handlar ju inte om dig...

Sedan om man ska va ärlig eller inte... Ja denna rundan lönade det sig inte att vara oärlig iaf, inte för vissa iaf, men till viss del handlar det ju om tjuv å rackarspel. Man försöker få dom andra att stånga sig blodiga mot varandra medans man själv smyger fram precis bakom. Man ljuger inte, men vissa tycker endå att det är oärligt!

Jag säger som innan: -Det finns inga moraliska segrare eller värdiga vinnare, det finns bara dom som lyckas att bygga lvl 100 klart på sitt VU..
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta