Sidan 1 av 8 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 77

Ämne: Grattis Trialis

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard Grattis Trialis

Konstigt att det inte har kommit upp en sådan här tråd för ett bra tag sedan

Jag vill gratulera Trialis till deras brakseger (om jag får kalla den så). Att hålla igen med arméerna in i sista minuten var rätt väg att gå, även om det var nära att kosta er segern av vad jag har förstått.
    Att ni lyckades locka med Sabbath i er "lilla" attack på Solis och att ni verkligen lyckades få de allra flesta att se henne som det stora hotet är värt en eloge, väl manipulerat.

och för er som inte var på den vinnande sidan av förra S1 men är det nu hoppas jag att det här blir mättnad för båda servrarna

Ett stort grattis!

/Crude Sploodge - Frankie

PS: nu får man bara hoppas att ni är hövliga vinnare

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Grattis jaja man e rätt besviken över förlusten e ju Själv på solis sida men fy %#€ Vad jag blev shokad övar ett vi losa vi hade jU en sjukt stor arme men trilan ni vann grattis från min fabbe_
    http://www.kaisho.nu/

Pain Is Only wekness leaving the body

Senior Member davvess avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Blev ganska förvånad att Gorre plötsligt fick upp sitt VU så snabbt.

Men bra spelat! En rolig och spännande runda, trodde knappt att Trialis hadde nån chans För ett tag. Men det visade sig att vara fel
    S4: Går att klura ut

Senior Member davvess avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Drain the Power Visa inlägg
    När avgjordes s1?
    Kan man få se några saftiga rapporter??
    Nej, en inatt blir VU:et klart.

Rapporter ser du vid "VU rapporter"
    S4: Går att klura ut

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

är på sabbaths sida men jag fattar inte att det är något brott i reglerna med att låta allianser bomba ned sina byar och utnytja nybörjar moralen. Altså om en med 10k pop anfaller gorre gör gorre mycket mindre förluster än vad han skulle gjort om han inte hade blivit sänkt.

I alla fall Det var ju smart sätt, grattis till en välspelad runda, ni i freedom hade ju trots allt arméerna och spelarna.

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Känns som om det diskuterats tillräckligt om att det är fusk eller inte.
    Min gissning är att det inte spelat någon roll om vi gjort det eller inte. Om ca 2 timmar försvinner våra sista 2 endgamesläggor, och många av de som spelar vet hur vi egentligen bränt släggor i "onödan", sänkt tex solis alldeles för mycket i onödan och även bränt hejvilt hos folk som inte ens har med slutstriden att göra.
    Har varit en otroligt trevlig server trots allt med ett väldigt spännande endgame. Både Titans och Sabbath tycker jag har visat sig vara väldigt duktiga allianser som säkerligen hade vunnit på en annan server, då jag anser att denna s1 är den servern som överlägset hållt bäst klass hittills på de svenska slowservrarna.
    Kanske tråkigt för alla i dessa allianser att inte få bättre utdelning, men man kan i alla fall hoppas att alla haft det kul.
    Nu är det snart slut och friheten nära. Allt är frid och fröjd igen och min förhoppning är att så många som möjligt dyker upp till travianfesten.
    11 Oktober i Stockholm, senast imorgon kommer jag med mer info!
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Senior Member OxO the firsts avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av clarre Visa inlägg
    är på sabbaths sida men jag fattar inte att det är något brott i reglerna med att låta allianser bomba ned sina byar och utnytja nybörjar moralen. Altså om en med 10k pop anfaller gorre gör gorre mycket mindre förluster än vad han skulle gjort om han inte hade blivit sänkt.

I alla fall Det var ju smart sätt, grattis till en välspelad runda, ni i freedom hade ju trots allt arméerna och spelarna.
    nån som fattar det där om det är det kan ni förklara tydligare vad han/hon menar
    har skrivit en berättelse http://forum.travian.se/showthread.php?t=25353
    Det är inte förrsent att gå med i det bisarra rollspelet http://forum.travian.se/showthread.php?t=36657

Michael Jackson fans kolla hit http://forum.travian.se/group.php?groupid=58
    regga dig här
    ska ta självmord jag svek både merry och pippin

Junior Member deks avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

hihi..

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av clarre Visa inlägg

Alla allianserna under Trialis hade arméer, släggor, massvis med def och berg med vete, inte bara Freedom. Det var mixen av oss alla som möjliggjorde en seger och att vi hade sån grym sammanhållning..

Fast lite tycker jag alla kan få känna sig som lite segrare då vi stått ut här i över ett år!
    Senast redigerad av Torsten den 08-09-09 klockan 00:09
    Jag trodde vägen var utstakad, men plötsligt svängde det...

AvisVesuvius - Aldur - Flash
    30+ - Ronin
    SFI - Trialis
    7'th O - UN
    Kaos - GKKF
    +46 - Galaxy

Sidan 1 av 8 123 ... sistasista

Regler för att posta