Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 133

Ämne: Endgame

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av dater Visa inlägg
    Joo, men Zydox är eran allians viktigaste spelare, utan honom skulle ni falla ihop som en kort hus, OM ni vinner End-Game så är det han som vann det åt er, men just nu ser det lite dystert ut på eran sida,

Hörde att AiE låg 3 nivåer efter er på Vu:et, Bra Illuminati, trodde ni låg 3 nivåer efter
    Inte alls. En allians står inte och faller med en spelare. Zydox är en viktig spelare det stämmer. Han bidrar till en hel del. Men att vi skulle stå och falla med honom får nog snarare stå för dig.

Man kan bygga luftslott också för att peppa spelarna, men är inte infrastrukturen klar så blåser det lätt omkull.

Senior Member Ovechkin-Osses avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Ajdå... Det blev ingen ihopslagning av AiE och tsu =( Majoriteten av AiE spelare ville inte.
    Om du har tråkigt Klicka Här

"If you can't make it good, at least make it look good." - Bill Gates

Michael Jackson<3

Senior Member Gizkas avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Men TSU ville då eller? trooor inte det:rolleyes:

Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Ja dom var beredda att göra det om vi ville men det var typ 50/50 och ledaren ville att vi skulle bygga eget vu. Så det blev som det blev

Michael Jackson<3

Banned
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

AiE har nog ingen enorm chans att vinna, kanske bättre att stödja oss i GE

Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Senaste nytt! Vi röstar nu om vi ska gå samarbeta med tsu, jag kan väl säga att det är Lite mer än hälften som vill i nuläget.

Michael Jackson<3

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Ni har haft många svep i Illuminati, men Zydox hade nog både det största och näst största svepet, samt han är både forums admin och ledare över eran allians, Han är åtminstone eran viktigaste spelare, sedan är zydox eran infrastruktur

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av dater Visa inlägg
    Ni har haft många svep i Illuminati, men Zydox hade nog både det största och näst största svepet, samt han är både forums admin och ledare över eran allians, Han är åtminstone eran viktigaste spelare, sedan är zydox eran infrastruktur
    Hahahah
    Zydox hade stora svep, men det finns flera. Bara för att ni inte ser dom betyder det inte att dom inte finns. Att han är ledare över alliansen vet jag inte var du fått ifrån. Illuminati styrs av ett råd och av flera vingledare.

Det är ungefär som att säga att utan Everlasting är Ge ingenting.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Pope Visa inlägg
    Men asså, inte ens zydox har modet uppe. Här är min lilla brev växling med honom.

BÖRJA NER IFRÅN OCH LÄS UPPÅT

Tyvärr inte allt för skrämmande...

Hmmm där sprack mina idéer

Men typ Brinna amtidigt som man torteras
    Bah kan inte komma på nått bättre Fasen

Hehe, vad händer om man anfaller din stad då?

hehe visst, säg det till påvens heliga arme den som försöker deffa den kommer för alltid brinna i helvetet hihihi

Älskar att kalla mig för påve så extremt katiga roliga brev kan man skicka om man har lite inlevelse och en rolig motståndare med humor.

Hehe... kanske... men för jobbigt att hålla på med... och jag hade just inget jag ville döda med det... man ska ju vara snäll och fredlig ; )

aha du tänker så, men du skulle ju kunnat ha ett jätte svep ; )

Det skulle vara mer skrämmande så

Jag är rätt trött på Travian just nu... och orkar inte hålla på att bråka med vete hela tiden...

hehe tackar

Hadde hoppats att den stog tom så att jag skulle få någon råvara, det hade varit något att skryta med

Alltså jag har en fråga varför är du inte mera rädd om dina svep?

Du har skön humor
    Och du tror på allt som din fiende säger? :rolleyes:

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Hej på er alla.
    Fiender som vänner.
    Detta är långt ifrån avgjort och anledningen till att jag nu skriver ett par rader är för att försöka få er att inte ägna er åt spekulationer och pajkastning.

Zydox är en stor spelare ,förstår att han drar åt sig uppmärksamhet.
    Fast ingen kan säga vad vi har för några styrkor eller om vi inte har några,det får framtiden utvisa.

Detta är inte avgjort ännu,visst finns det alltid en allians som ligger etta men på denna server finns som jag ser det fler som kan vinna kanske 2-3 kanske t.om 4 allianser.

Detta är långt ifrån avgjort än.och finns det fiender till en allians som köper vad någon från motståndarsidan skriver så är det ju verkligen öppet.

Alla inblandade gör otroligt fina jobb med sina vu n och lägger ner mycket tid,men bara en kan vinna och vilken det blir vet ingen just nu.

Svält eller åtminstone perioder med dåligt med vete finns hos alla ibland,att använda det som ett slags vapen för att "bevisa" att en allians är dålig,det är ganska lågt.(påstår någon att de alltid har gott om vete så manipulerar de med sanningen ).

Jag önskar er alla en trevlig fortsättning på endgame och låt den bästa alliansen vinna,fast det är en sanning med modifikation för skicklighet,planering,tur m.m spelar in.
    Samt som vanligt tydligen spioneri,men eftersom man vet det finns spioner kan man lätt vilseleda dom så de gör inte så mkt. nytta.

MVH /Henry_the_VIII -Illuminati-

Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista

Regler för att posta