Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 39

Ämne: Kramkalas!

Standard

Det var på tiden att nån startade en vettig tråd och underbar nog så har det inte urartat än.
    Det behövs mera kärlek i världen och travianvärlden är inget undantag. Jag måste dock säga att det blir lite opersonligt när man skickar kramar från det stora forumet, men nånstans måste man börja ifrån!

Ett stort kram till samtliga tomtar och tomtinnor!

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sambose Visa inlägg
    Det var på tiden att nån startade en vettig tråd och underbar nog så har det inte urartat än.
    Det behövs mera kärlek i världen och travianvärlden är inget undantag. Jag måste dock säga att det blir lite opersonligt när man skickar kramar från det stora forumet, men nånstans måste man börja ifrån!

Ett stort kram till samtliga tomtar och tomtinnor!
    Jepp, det här är bara uppvärmningen inför juluppehållet, då blir det ju julklappar!

mini man

Senior Member Naruto_ägers avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Kram till alla i 60 för att ni är så goa !

Sedan så får jag väl sända en kram till Tokern på s6 för att... um... han bara finns där och ställer till det/hjälper .
    Min (gamla) berättelse, Berättelsen om John
    I'm just like Shikamaru, a lazy genius.
    Naruto_äger:s litterära hörna- Titta in, vet ja! Efterlyses- Ett inlägg i kommentartråden

Senior Member JohanMs avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

ja för fan! kramas ska det!

delat ut en mjältspräckare till:

savant_javisst (även om jag inte vet vem du är i NB.. igm om det tack )
    -Sluggo-
    mts
    Plantan
    Skurt Skurtsson
    ciccio
    Lalinda (kramar jag lite extra länge och ömt för att väga upp dom sex föregående karlarna.. luktar lite på håret, stryker luggen bakom örat och stirrar länge in i dina djupa ögon efter en gnista av romans, en tillstymmelse av välbefinnande och med nyfuktade läppar som hänger i limbo, väntan på acceptans och med en brinnande längtan efter mörkrets infall och mystik... öhm? ursäkta? va fan hände nu?.. suck, varför måste jag alltid?..:rolleyes

hihihi
    Why even try yo succeed, when the goal is of no further use or meaning to my constant and unsatisfying self improvement...

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av JohanM Visa inlägg
    XXXXXXX(kramar jag lite extra länge och ömt för att väga upp dom sex föregående karlarna.. luktar lite på håret, stryker luggen bakom örat och stirrar länge in i dina djupa ögon efter en gnista av romans, en tillstymmelse av välbefinnande och med nyfuktade läppar som hänger i limbo, väntan på acceptans och med en brinnande längtan efter mörkrets infall och mystik... öhm? ursäkta? va fan hände nu?.. suck, varför måste jag alltid?..:rolleyes hihihi

Det vänder sig i magen på mig när jag läser det här. sliskigt!
    Senast redigerad av Sodom Gomorrah den 08-09-05 klockan 20:56
    co på Widow Mcbain

Senior Member Lalindas avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JohanM Visa inlägg
    ja för fan! kramas ska det!

delat ut en mjältspräckare till:

savant_javisst (även om jag inte vet vem du är i NB.. igm om det tack )
    -Sluggo-
    mts
    Plantan
    Skurt Skurtsson
    ciccio
    Lalinda (kramar jag lite extra länge och ömt för att väga upp dom sex föregående karlarna.. luktar lite på håret, stryker luggen bakom örat och stirrar länge in i dina djupa ögon efter en gnista av romans, en tillstymmelse av välbefinnande och med nyfuktade läppar som hänger i limbo, väntan på acceptans och med en brinnande längtan efter mörkrets infall och mystik... öhm? ursäkta? va fan hände nu?.. suck, varför måste jag alltid?..:rolleyes

hihihi
    Men himmel och pannkaka... Detta dryper ju värre än en sirapsindränkt sockerbit! :-D

*kramas tillbaka med JohanM, ser honom djupt i ögonen, smeker längs hans tatuering, följer dess konturer med naglarna, fortsätter upp i nacken, ser rysningen fortplanta sig över hela hans hud, låter min tunga spela över mina läppar, flyttar mina händer ner längs hans kropp, känner ruset av att vara så nära fienden, mitt hjärta bultar av både rädsla och förväntan... Lutar mig mot honom, och viskar ömt i hans öra: "Du har inte en chans på server 3"
    Jag har flummat runt på fler servers och fler omgångar än jag kan komma ihåg nu... Mest speed & s3...
    WoD, Excidum, 60... Mött många vänner, och som tur är färre fiender... Älskar kuddkrig! ;-)

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lalinda Visa inlägg
    Men himmel och pannkaka... Detta dryper ju värre än en sirapsindränkt sockerbit! :-D

*kramas tillbaka med JohanM, ser honom djupt i ögonen, smeker längs hans tatuering, följer dess konturer med naglarna, fortsätter upp i nacken, ser rysningen fortplanta sig över hela hans hud, låter min tunga spela över mina läppar, flyttar mina händer ner längs hans kropp, känner ruset av att vara så nära fienden, mitt hjärta bultar av både rädsla och förväntan... Lutar mig mot honom, och viskar ömt i hans öra: "Du har inte en chans på server 3"
    lalinda u rule

Senior Member solles avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lalinda Visa inlägg

Tur att drottningen i 60 inte faller så lätt för smicker.

För varje dag blir jag bara stoltare och stoltare att lilla jag platsar i 60.

Såg hur vi tvålade till NB för en dag sedan, till och med deras DEF General revs det bra i.

Får skriva grats till NB med ni kom in fint i en 60 by med. Men det slutade 5-1 till 60 den dagen

Så kram på er med fiender som gör spelet värt att spela
    Smärta är temporärt, stolthet för evigt. Leksing tills jag dör

Solle Server 2, ingen co, inga sitters, nu kör vi en gammal hederlig runda på egna ben!

Solle Server4 som German, kör själv på kontot men gott om lojala vänner som hjälper varandra

Standard

Inte spåra ur tråden nu solle, håll dig till ämnet!
    Tråden handlar om kramar och inte off och deff.
    Min kram för dagen går till dig ändå, bara för att du ska lära dig!

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Min kram går till Traclyn för att hon alltid finns där när man behöver henne, både i och utanför travian =)

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta