Sidan 1 av 6 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 52

Ämne: S1 Travianträff i Stockholm!

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard S1 Travianträff i Stockholm!

Yes, när SFI och små delar av Freedom hade en träff i Göteborg i somras så bestämde vi oss för att ha en fest i Stockholm när endgame är slut. Nu är det snart äntligen dags att sätta punkt för den här servern och våran ide är då att alla ska kunna fira att denna jobbiga server äntligen är slut.
    Tanken är alltså en travianträff i Stockholm, där ALLA spelare på server 1 är välkomna, oavsett allianstillhörighet. Hoppas på att det är många som vill träffas, både inom och mellan allianserna, och att detta tillfälle kan utnyttjas.
    Lokalen är bokad, men mer information om eventuella aktiviter, händelser och mat kommer inom de närmaste dagarna.
    Träffen kommer äga rum i mitten av oktober. 11 oktober under kvällen/natten är det fest, ni får komma med förslag och ideer om vi ska ha aktiviteter under hela helgen.

Hoppas det finns intresse för detta, så att man kanske kan ta avsked av varandra för en sista gång. Om ni har egna ideer på vad man kan hitta på så är det bara att skriva i tråden. Även intressant att veta om det finns ett större intresse för detta, då tanken är att samla mer än enbart ett tiotal personer

mvh joal
    Senast redigerad av joal den 08-09-06 klockan 01:01
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Efter lite snabba diskussioner med en del folk funderar vi på att flytta fram det hela 1-2 helger då folk verkar då ha mer tid plus att det är efter löning. Vi återkommer inom kort. Kanske någon har tips på en lokal då, eftersom lokalen som vi hittat inte är tillgänglig någon av helgerna efter den 20:e september?
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Senior Member FroliNs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Åldersgräns? Bor i stockholm själv
    SEZ 2: CanCeL - [BB]
    SEZ 3: flayan - !|Crowd VINST
    SEZ 4: Grande Formica - Nexus/AntiCimexVINSTLVL 100
    SEZ 5: Pingu Pingvin - JOP
    SEZ 7: SKÄRPNING! - Rädda.. VINST
    SEZ 8: TÜRKSTARS_88
    SEZ 9: OhhBABY! - JOP
    SEZ 10: Satan Rock Fest - SKÄRP ER!
    com6: ALV&FRO Inc - Wild*R
    SEZ 11: GG LättGIBBAT! - AF
    com3(v. 2.5): Elvis Presley - DAS
    SEZ 14: Feed Me
    SEZ 15: Villemannen - ~OSF~ #FIKA

Ner med lergroparna.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Låter som en kul ide.
    Men man får väl fundera på vilken ålderskategori som det skall riktas till. Det kan ju finnas några "minderåriga" som vill komma och då kan ju den eventuella alkoholen ställa till problem för de som promt måste ha den i det sociala umgänget.

Ser fram emot mer information i ämnet.

//PRO-Ake

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Kan Nog ej Komma dit man e ju själv med i L och attackerar dom hehe skulle ju bli slags mål ;P

e det någon åldersgräns?
    http://www.kaisho.nu/

Pain Is Only wekness leaving the body

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av fabbe_ Visa inlägg
    Kan Nog ej Komma dit man e ju själv med i L och attackerar dom hehe skulle ju bli slags mål ;P

e det någon åldersgräns?
    Poängen är just att träffas oavsett allianstillhörighet. Många som är fiender på denna server spelar ihop på andra så jag har svårt att se att blodvite skulle uppstå.

Själv skulle jag tycka att det vore väldigt skoj att diskutera hur olika allianser har sett på servern, endgame, strategi och taktik.

Edit: Har pratat med Joal och angående ålder så är alla oavsett ålder välkomna men är man under 16 måste man ha en vuxen, t.ex. en alliansmedlem, som följer med och ansvarar för en.
    Senast redigerad av Ceril den 08-09-02 klockan 10:28 Anledning: Kollat upp det här med ålder.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ceril Visa inlägg
    Poängen är just att träffas oavsett allianstillhörighet. Många som är fiender på denna server spelar ihop på andra så jag har svårt att se att blodvite skulle uppstå.
    Tror nog att jag kan fixa så att lite blodvite uppstår om jag visar mig där

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Solis, Frankie Visa inlägg
    Tror nog att jag kan fixa så att lite blodvite uppstår om jag visar mig där
    Inte om du inte tänker skapa det själv. Du är varmt välkommen.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ceril Visa inlägg
    Inte om du inte tänker skapa det själv. Du är varmt välkommen.
    Tack, men med tanke på den erfarenhet jag tyvärr gjort av vissa travianspelare så kommer jag hålla mig borta.. och jag tror risken är störst för att det vore mitt blod som flyter.

AlternativeGirl
    Guest

Standard

Vad ledsen (arg/förvånad) jag blir av att folk säger att de inte tänker dyka upp för de tror att de ska bli nerslagna.

Herregud, det är ett internetspel. Ett spel där man krigar mot varandra ja. Men man för inte de krigen ut i verkligheten sen!
    Spelar ingen roll om allians A vann över allins B, de kan ta och träffas och dricka en cola och prata efteråt ändå.
    Jag själv hade en vän som var med i en allians som min allians krigade emot. Det var inget problem för oss. Vi umgicks som vanligt ändå! Han lät mig bara inte kolla travian hemma hos honom x)

Är det nån därute i hela spelvärlden som ens tänker att "nä spelare A är allt bra dum, ser jag hann på stan ska han få lite stryk", så tycker jag det är helt sjukt.
    Det är ett internetspel ju, inget annat!

Jag spelar inte på server1 (eller alls nu för tiden) så jag tänker inte dyka upp.

Sidan 1 av 6 123 ... sistasista

Regler för att posta