Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Öppna upp alliansforumen när det är över?

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard Öppna upp alliansforumen när det är över?

Hej,

Jag vet att jag och många andra är nyfikna på om hur snacket och planeringen har gått under säsongen hos de större allianserna. Tänker nu främst på Sabbath, Titans och Trialis.

Vet inte om det är möjligt, eller hur allianserna ställer sig till det men det skulle vara skoj om man fick tillträde till deras alliansforum när servern är över så att man får en bättre förståelse hur de sett på varandra, planerat attacker och annat allmänt pladder. De flesta har väl snia forum på externa siter, bara lägga upp ett gästkonto med fulla läsrättigheter.

I välgörenhetens namn skulle det ju också vara snällt mot oss "nybörjar-Travianer" så vi förstår lite bättre vad som krävs för att ligga på topp och få tips som kan förbättra vårt spel.

Bara en tanke, flame on.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008

Talking

Jag behöver också tips fast inte på s1

Senior Member Trashmasters avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Exiteman Visa inlägg
    Jag behöver också tips fast inte på s1
    Alla servrar är likadana, i slutet är det två mega allianser som krigar mot varandra.
    Burn your crosses, make way for sciense, Christ has only caused death and violence.

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Det är just det som varit så intressant med s1, det har inte handlat om 2 megaallianser.
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Senior Member Torstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Det är ju det som är så kul, att INTE veta hur andra tänkt och planerat. Man blir tvungen att själv spela in sig i en allians och där BIDRA till det som så småningom förhoppningsvis blir avgörande för hur servern slutar.

Det roliga med denna servern e kanske att det varit 4 olika "gäng" länge, sedan blev det 3. Alla har kört 100% för att vinna och vissa strategier vill man kanske ha med sig till en annan server utan att avsläja dom. Så jag tycker inte att man skall låsa upp och släppa fri all information vind för våg...tyvärr!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Jag är lite kluven. Det mest spännande har nog skett inom ledningsforumen och det är jag skeptisk till om någon allians vill öppna. Jag tror det närmaste du kommer är om de respektive alliansledningarna kan tänka sig att berätta hur de har tänkt och gjort.

Senior Member davvess avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trashmaster Visa inlägg
    Alla servrar är likadana, i slutet är det två mega allianser som krigar mot varandra.
    Jo, precis som joal säger. inte 2 "MEGA" allianser som krigar. I S1 är det många stora allianser och mindre allianser som är med i kriget=ganska kaos men också på nått sätt kul. Koncentrerar man sig på en.. Så lvlar den andre upp
    S4: Går att klura ut

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ceril Visa inlägg
    Jag är lite kluven. Det mest spännande har nog skett inom ledningsforumen och det är jag skeptisk till om någon allians vill öppna. Jag tror det närmaste du kommer är om de respektive alliansledningarna kan tänka sig att berätta hur de har tänkt och gjort.

Det stämmer nog. Man får väl vara tacksam om någon skulle öppna upp vissa delar och censurera det som är allt för känsligt. Intressant skulle det hur helst vara, både för de som tillhör någon av de större slutspelsallianserna (långt ord) och spelare från mindre allianser.

I know I'm one

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Dark shoguns forum skulle ingen förstå ändå med de olika ledningars olika strategier vd olika tidpunkter. + att vårt sen har läckt som ett såll borde juh förvisso innebära att de inte finns speciellt många hemligheter på grundnivå. Dock ska ett öppnas så ska alla öppnas ingenting får hållas hemligt vilket flera säkert inte e speciellt sugna på.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Vi har beslutat att öppna en dagbok över endgame samt lite om ledningens tankar runt endgame. I övrigt kommer vi öppna forumet för våra egna medlemmar (dvs även fiendens spioner).

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta