Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 48

Ämne: Spelarutmärkelser

Senior Member davvess avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Mest respekterade motståndaren är nog Skena..
    Trevligaste Forumdeltagaren: uhm.. Hellguard verkar najjs ^^ Ganska ny här i forumet.
    Mest underskattade: enligt mig.. Frankie
    S4: Går att klura ut

Senior Member barbarbengts avatar
    Reg.datum
    Jan 2007

Talking

vill nominera skena till bästa anfaller...

han satte skräck i många freedom spelare uner vårt krig! å han lekte själv mot en hel allians emot sig (om det nu stämmer??

som bästa spelare.. måste det nog vara krasslig... han har nog ändå gjort de mest avgörande attackerna... (NOT)
    -------------------------------
    Vinnare av s1 aug2007 - SE
    Vinnare av s1 sep2008 - Trialis
    --------------------------------

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Bästa spelare: Alldeles för svår fraåga. Det står nog mellan Sir KillAlot, Joal, Braveheart.

Bästa anfallare: Får nog sätta Skena här var inte kul att möta han i kriget mot HT/ABS

Bästa försvare: Spiderpig. Han tog ner helt sjkut många från ABS/HT när vi låg i krig mot dom och då låg han mitt i deras näste.

Bästa alliansledare: Zirzamuel. han har gjort ett riktigt bra jobb med först Legends sen Freedom

Bästa diplomat: -----

Trevligaste Forumdeltagaren: Ceril utan tvekan! det är den som alltid har haft en revlig ton här på forumet.

Mest underskattade: Jag har helt glömt bort namnet på denna allians (jag editerar om jag kommer på det när ja sovit ut en stund) men det var dom som slogs mot HT/ABS gänget och deffade något helt otroligt bra. Som sagt så kommer jag inte ihåg namnet deras men det var nog en allians ingen hade trott skulle göra så mkt motstånd som dom gjorde.

Bästa manipulatör: manneg skulle jag säga (spelaren spiderpig) var väldigt aktiv här i början på forumet. Sen så ska ju Bulldoser ha en pats här också för han har ju itne direkt varit den tysta av sig. Jag är lite kluven melan dessa.

Bästa/mest respekterade motståndaren: -----

Största tabbe: Missade med att ta över en c15 med 15 sekunder bara för att jag höll på å skriva ett sms och istellet så hamnade den i HT:s händer. Denna c15 blev granne med mig osckå.

Bästa/roligaste händelse: Gick från "cell" till "Legendes"

MVP (Most valuable player): -----

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Bästa anfallare: Joal utan tvekan. Bättre än både 2an och 3an tillsammans!
    mvp: alla som ger 100% för sin allians.

Bästa spelare: Jag sätter joal där med, tätt följd av Xhale kontot(under den bästa tiden)

Sen borde det inte vara bäst spelare. utan bäst konto eftersom i princip alla konton sköts av fler än 1 spelare

Sämst spelare: Alla spelare som enbart spelar för att få en hög pop och inte bryr sig om nått annat. Ni suger! =)
    Senast redigerad av Xhale den 08-09-01 klockan 00:58

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Bästa anfallare: Borde nog välja Joal här, men jag väljer nog också Zhorx. Hans insatts mitt i inne i bokstavsbarnens land under det kriget var grymt med top 3 placering i både deff och off. Älskade hans 20 000 blixtar "Thunderstrik"!

Senior Member Hellguards avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xhale Visa inlägg
    Sen borde det inte vara bäst spelare. utan bäst konto eftersom i princip alla konton sköts av fler än 1 spelare
    Flera spelare på ett konto=noobs
    S1 -Xergon Titans C
    S7 -Fensbolskillen (Kör solo)

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Bästa spelare:
    Tycker faktiskt inte att det finns någon som utmärkt sig enormt. Svårt att peka ut någon särskilt utan att ta med en hel drös. Man har även naturligtvis inte sett allt vad som hänt i de andra allianserna och det är därför svårare att peka ut nån från dessa. Men för att nämna ett par:
    Mossherren, Xhale, davs och Gorre_puppy.

Bästa anfallare:
    Mossherren, då han trots valet att lira som romare lyckats väldigt bra med slaktandet och får "sin" andraplats

Bästa försvare:
    Spiderpig, HT/ABS vet varför.

Bästa alliansledare:
    Ceril, odiskutabelt. Har nog aldrig sett någon som investerar mer hjärta och energi i att leda en allians. Hon förtjänar fler kramar än hon gett, och det är många miljoner

Bästa diplomat:
    Grabo_gaisarn, otroligt trevlig och sympatisk, synd att ha honom på fiendesidan.

Trevligaste Forumdeltagaren:
    Ceril för hennes alltid goda uppträdande och Candy för att ha gett en ny dimension till tråkiga krigshändelser.

Mest underskattade:
    Swisch och Ztorm.

Bästa manipulatör:
    Tycker inte att det funnits någon riktig manipulatör på denna server, som kan motsvara plant på server 3.

Bästa/mest respekterade motståndaren:
    Archbishop Gild, Zentor

Bästa team:
    Fotec

Största tabbe:
    En del interna tabbar som inte bör tas upp. Bland annat en som attackerade sig själv och därmed dödade något i stil med 3k katas, 2k bräckor och 20-25k soldater, allting egna.

Bästa/roligaste händelse:
    Varje attackvaka mot solis världsunder.

MVP (Most valuable player):
    Zirza. Hjärnan bakom allt attackväg.
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

måste hålla mä dig där.

"bästa/roligaste händelse: Varje attack imot solis VU"

och zirza.. jag har nu kört med dig under några sevrar nu, och faller fortfarande för dina grymma tal

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Bästa försvare: Sirk. nästan hela shogun/dg körde ju rakt in i muren hos honom om och om igen.

Bästa alliansledare:
    alla kommer ju säga sin egen ledare här för det är ju inte många som vart i mer än en av topallianserna

Mest underskattade: Solis.

Bästa manipulatör:
    måste väl säga hela sinatra. fick hela servern att hata oss

Bästa/mest respekterade motståndaren:
    Mest respekterade måste ju vara joal iaf. alla kissade ju ner sig så fort han anföll nått

Bästa/roligaste händelse: när drutten hoppade in som cospelare på mitt konto och dödade 6 hövdingar på en vecka
    Senast redigerad av BunnY den 08-09-01 klockan 19:32

Junior Member Perry76s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Bästa försvarare:
    SirK

SÄMSTA Diplomat:
    SirK

Bästa diplomat/manipulatör (samma sak):
    Zirza

Bästa alliansledare:
    Solis

MVP:
    Zentor

Roligaste händelse:
    Titans flyktingförläggning som retade gallfeber på hela servern samt Titans koloni mitt inne i Shogun-land som de inte lyckades göra något åt

Mest underskattade:
    McClan
    Senast redigerad av Perry76 den 08-09-01 klockan 20:03

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta