Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 106

Ämne: Propaganda tråd

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Larm Visa inlägg
    Ne, kriget är inte slut, och hoppas inte det tar slut heller.
    Är skönt med lite händelser på servern, och ser alla motgångar som medgångar med ett flin =)

Tyvärr har jag inte sett nå mer rapporter än de du visade nyss i tråden då jag var på jobbet när händelsen utspelade sig :(
    Ja, man måste ju leva med att det bara är ett spel och ta det hela med ro.

Dem andra rapporterna var inte så mkt att se. Mest 50 katas anfall, 50 katas dör osv.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Larm Visa inlägg
    Tror TF hade en vinge i början på kriget, men är osäker.
    om jag inte helt fel kommer ihåg så gick de ihop och fick just 60 medlemmar när kriget började. vet inte om man fattade det är men..... =)
    Never argue with a stupid person, they will only bring you down to their level and beat you with experience.

Valhall. - s5
    Strange - s1

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av anonym... Visa inlägg
    om jag inte helt fel kommer ihåg så gick de ihop och fick just 60 medlemmar när kriget började. vet inte om man fattade det är men..... =)
    Nja, det är sant att vi gjorde en sammanslagning innan, under början av kriget men vi var faktiskt 63 medlemmar då men några skulle sluta och det var lite sånt så vi blev 60 sen ändå.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Guterstam Visa inlägg
    Nja, det är sant att vi gjorde en sammanslagning innan, under början av kriget men vi var faktiskt 63 medlemmar då men några skulle sluta och det var lite sånt så vi blev 60 sen ändå.
    Ahh, jag som trodde vingen gav upp, men tjii fick jag =)

Standard

Citat Ursprungligen postat av anonym... Visa inlägg
    nja, håller inte riktigt med dej där.....

och om vi nu skall ange sidorna helt så är det väl ( räknar med de som vad jag vet har gjort skarpa attacker i kriget)

E-4-F + E_4_F vs. KUL + KUL. + H! Öst + H! Norr + igentligen VP eftersom det gjorts skarpa attacker från dem.

och sedan

TF + CAFoB (är inte säker om de gjort skarpa, men antar det eftersom de är i krig mot kd) vs. Olympos. + Olympos + KD

ni kan gärna rätta till mej om jag har fel.
    Nu börjas det igen..

Återigen vill jag påpeka att ni har 3-4 allianser som deffar i smyg :)

Men dem skriver ni såkleart inte om då det ser bättre ut så här.

Sen har väl dem flesta andra kriget på den här servern vart allt annat än jämna?

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av katthatt Visa inlägg
    Nu börjas det igen..

Sen har väl dem flesta andra kriget på den här servern vart allt annat än jämna?

Men det anomnym menade var de allianser som har skickat skarpa attacker. Sedan har ni likaväl som vi ersoner somställer upp med deff. Det kan ni inte komma bort ifrån, sedan vet jag även att flera spelare som spelare i Olympos och H! inte ville ha det här kriget utan är helt emot sina herrar i den här frågan.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Nu börjas det igen..

Vilka deffar upp oss i smyg? Berätta gärna det för mig så jag kan höra med dom om jag kan få lite då.
    Vi i E-4-F har inga osynliga hjälp allianser utan dom vi kör med har vi deklarerat på våran profil. Vi kör raka puckar. Ser inte varför man inte kan det. Eller?

Och sen finns det ju spelare som skickar deff till enskilda vänner. OCH vi har fått deff från både H!, KUL som har stått ivägen för deras egna allians kamraters trupper. Men det är väl inget hemligt direkt.
    Dessa är väl lite missnöjda med utvecklingen kan jag tro. Spioner och ej fullt lojala spelare finns i alla allianser. Ingår i spelet.

Standard

Nu börjas det igen..

japp, som Guterstam redan skerv så är det de som sickat skarpa attacker.

som jag skrev i inlägget tidigare =)
    Never argue with a stupid person, they will only bring you down to their level and beat you with experience.

Valhall. - s5
    Strange - s1

Standard

Citat Ursprungligen postat av strange Visa inlägg
    Vilka deffar upp oss i smyg? Berätta gärna det för mig så jag kan höra med dom om jag kan få lite då.
    Vi i E-4-F har inga osynliga hjälp allianser utan dom vi kör med har vi deklarerat på våran profil. Vi kör raka puckar. Ser inte varför man inte kan det. Eller?

Och sen finns det ju spelare som skickar deff till enskilda vänner. OCH vi har fått deff från både H!, KUL som har stått ivägen för deras egna allians kamraters trupper. Men det är väl inget hemligt direkt.
    Dessa är väl lite missnöjda med utvecklingen kan jag tro. Spioner och ej fullt lojala spelare finns i alla allianser. Ingår i spelet.
    Syftade på tf och inte e4f, ledsen om det misstolkades.

Så om man inte anfaller räknas man inte?

Snacka att tf failade mot tomgro isf.

Standard

Så om man inte anfaller räknas man inte?
    nej men gjorde min lista på anfallare. =)

Valhall. - s5
    Strange - s1

Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta