Visar resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Travian nere igen?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard Travian nere igen?

Gaaahhh. Jag behöver vete.

Junior Member GirlPowers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Haha ditt inlägg stämmer inte med din rubrik!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av GirlPower Visa inlägg
    Haha ditt inlägg stämmer inte med din rubrik!
    Jodå. Det gör det visst. Lite i alla fall. Jag behöver växla vete i byarna annars tappar jag trupper men det går ju inte om servern är nere. :/

Junior Member GirlPowers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Då kanske du ska ha som rubrik Travian nere igen? Någon som vill växla vete?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av GirlPower Visa inlägg
    Då kanske du ska ha som rubrik Travian nere igen? Någon som vill växla vete?
    DU kan ha det. Jag tänker köra på denna rubrik. Ville bara ha lite uppmärksamhet till problemet med servernedgångar. Skett en del på sista tiden, som du kanske märkt? S1 har drabbats tre gånger nu på relativt kort tid. Nu i endgame känns det oerhört att behöva drabbas så pass ofta.

Jag ser det som relevant att ta upp min vetebrist i samband med servernedgång för att understryka vikten av att servern fixas och går upp igen så snabbt som möjligt. Jag är säker på att jag inte är ensam om att lida av problemet.

Wink

ehm. ok... gör nåt åt dethär så denhär killen slutar klaga på att hans vete tar slut

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bambe Visa inlägg
    ehm. ok... gör nåt åt dethär så denhär killen slutar klaga på att hans vete tar slut
    Exakt!

Servern var uppe igen på 5 röda efter mitt inlägg så nu har ni mig och mitt snabba agerande att tacka för att servern är uppe igen. ^^

Regler för att posta