Sidan 1 av 7 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 69

Ämne: Äntligen lansering av Rixns efterlängtade Travianverktyg

Standard Äntligen lansering av Rixns efterlängtade Travianverktyg

Nu börjar Rixns Travianverktyg bli färdig. Den senaste versionen, 0.9, är nu färdig och med den så börjar den bli rätt så användbar.

För er som vill ha ovärdelig hjälp i hur ni ska välja vilka byggnader som är bra att bygga och hur truppträningen verkligen ser ut resursmässigt - ja då är Rixns travianverktyg någonting för dig.

Här är länken till var du kan ladda hem verktyget: http://www.rixn.se/Travian/. Krav: MS Excel på svenska

Vänligen använd den här tråden till frågor om verktyget.
    Jag vill ha så många synpunkter som möjligt om verktyget så jag kan göra det bättre (glöm inte att först titta igenom fliken om kommande funktioner innan du skriver här). Det gäller både positiva, negativa och funktionsförslag.

Mycket nöje!
    /SirRixn, TE Emp, s2

Senior Member Lillarpys avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Jävlar mannen, snyggt jobbat.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Får man fråga vad det är för nått?:P

Standard

Javisst får du fråga det!

Det är ett verktyg som underlättar din produktion av byggnader och soldater.

Standard

[Lillarpy]
    Kul att du gillar det. Jag hoppas du återkommer med feedback - positiva som negativa!

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av SirRixn
    Javisst får du fråga det!

Det är ett verktyg som underlättar din produktion av byggnader och soldater.
    Okej, låter intressant. Hur funkar det mer precis.... Är rätt ny i det här spelet.

Senior Member panthers avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

det är ju hur bra som hellst

Standard

[panther] Tack!

[Jange] Lite kort kan jag beskriva Rixns Travianverktyg i några punkter nedan. Jag lägger också in några skärmdumpar på sajten:

- Importerar automatiskt dina viktigaste data så du slipper mata in dem hela tiden.

- Du ser vilka byggnader som har kortast tid till att du kan bygga.

- Samma gäller truppträningsuppgradering (som iofs ingen borde använda, förrän man drar in väldigt mycket resurser, då det ger väldigt lite i utslag).

- Du ser hur många av de olika trupperna du har råd med just nu.

- Du ser också vilken slagstyrka de då har för den resurskostnad, det gäller både attack och försvar.

- Du kan jämföra slagstyrkor för olika resurskostnader.

- Du har även en visuell representation av dina byggnationskostnader.

- Där kan du också dynamiskt förändra diagrammet så du, med ögat, kan avgöra vad du vill läsa av för värden.

...plus en massa annat smått och gott, men de får ni läsa om i de små trianglarna för ett flertal celler där jag lagt in mer info om någon smart funktion, eller får ni upptäcka de smarta finesserna på egen hand då vissa mindre, men naggande goda, inte är förklarade.

Återkom hit och berätta om era positiva såväl som negativa upplevelser av Rixns Travianverktyg.

Mycket nöje!
    /SirRixn, TE Emp, s2

Standard

grymt! fast jag kommer nog inte använda det.
    Vill du ha det så får du ta det.
    *Dyslektiker

Standard

Kul att du tycker det, men får man fråga varför du tror att inte kommer att använda det?

Sidan 1 av 7 123 ... sistasista

Regler för att posta