Visar resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Travian Games

Member Seputinens avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Cool Travian Games

Tjena! Nu har travian games börjat...

Sök efter spelare seputinen, sen klicka på alliansnamn och sen forum...Där hittar ni travian games..Där finns ett in-game cafe också, där folk får umgås och ha det roligt...

För tillfället finns det hela 3 spel man kan spela , 2 frågesporter ,1 frågesport där man vinner ett visst antal råvaror +vete utan insats,(dubbla din insats)1 frågesport där man kan lägga in sin insats i råvaror och Dubbla upp det(ifall man satsar 2000 järn,så ifall man vinner får man 4000 järn tillbaka)

Den 3:dje är en spel, där jag har valt ut t.ex en byggnad eller nån typ av arme typ och ni skall ställa frågor som man endast kan säga JA eller NEJ på. Tills den som vet säger vad det var för sorts byggnad/trupptyp...

Har ni ideer till flera andra spel, bara att skriva in det under travian games-> ideer->

Välkommen och titta in..Eventuellt testa dina kunskaper i nån frågesport eller testa din tur i något.
    Make peace ,not war...:rolleyes:
    Seputinen @ server 4

Senior Member Ovechkin-Osses avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Det är ju bara ert offentliga allians forum
    Om du har tråkigt Klicka Här

"If you can't make it good, at least make it look good." - Bill Gates

Michael Jackson<3

Member Seputinens avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Jooo, men spelare har nog vunnit sin del av råvaror som har utlovats..Fast nu är det uppehåll så att spelare kan focusera sin krafter på att vinna "the end game"..

"There can be only one" -Highlander

Men nu har det ändrats från Travian -> SM games...Så alla är välkomna dit och titta..Bara att söka efter SM i allians-letar funktionen..Bara att droppa in och gissa, vissa tävlingarna börjar då första gästboks-inlägget sker där..Eftersom det är bara i startgroparna så har man störst chans att vinna eftersom ingen vet av att det finns sånt ställe... Men jag kan LOVA! Alla vinster delas ut!Antingen i en stor summa eller många små(beror helt på vinnaren själv)..

Säkert undrar ni varför jag har gjort detta?
    Det är för att ...
    *små byar skall få en liten extra puff och gro ,sådär i startgroparna..
    *allianser kan ha lite kul med varandra(inom samma eller med andra)
    *spelare som farmar folk ,har ju inte hur mycket trupper som helst,så då kan de få lite råvaror utan att skicka nå trupper dit, kan ju vara en liten extra push nu då världsundren byggs.
    *jag gillar att ha lite frågesporter och sånt, kanske nån annan vill ställa nå fråga också
    Senast redigerad av Seputinen den 08-08-26 klockan 17:57 Anledning: nya tillägg så att det inte blir dubbel post
    Make peace ,not war...:rolleyes:
    Seputinen @ server 4

Regler för att posta