Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Adminmail - diskussion

Banned
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av eis39 Visa inlägg
    Men herre jesus, är du en robot?

Jag ställde en fråga till allmänheten för att få igång en diskussion.
    Okej, han har fått svar, då lyder den nya frågan:

Varför tog det så lång tid innan han fick svar?
    Nöjd?
    Jaa varför?:-?:-???

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

*suckar*

Det dröjde alltför lång tid innan Andy fick svar, varför kan jag inte gå in på eftersom det rör interna diskussioner inom Travian Games som rörde hans fall.

Jag brast i att hålla honom underättad om dessa diskussioner. Däremot betyder det inte att fallet inte hanterades.

Jag hoppas du känner att du har fått svar på din fråga.

//Amaris

eis39
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Amaris Visa inlägg
    *suckar*

Det dröjde alltför lång tid innan Andy fick svar, varför kan jag inte gå in på eftersom det rör interna diskussioner inom Travian Games som rörde hans fall.

Jag brast i att hålla honom underättad om dessa diskussioner. Däremot betyder det inte att fallet inte hanterades.

Jag hoppas du känner att du har fått svar på din fråga.

//Amaris
    Antingen svarar du efter en mall eller så ÄR du en robot.

Ja, det dröjde alltför lång tid innan Andy fick svar. Jag har inte bett dig att gå in på det.
    Ja, du brast i att hålla honom underrättad. Nej, det betyder inte att fallet inte hanterades.

Hoppas att jag känner att jag fått svar på min fråga?

*sigh*

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

ehh, varför tas inte det här i pm egentligen? Ser inte riktigt vad en weirdo-tråd om administratören gör här på sez-delen tbh.

Rikard Palms snyggaste och lataste padawan.
    [SFR]

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Men eis ge dej!
    Det är ju såååå fjantigt att hålla på på det sättet. Fattar du inte att du skämmer ut dej.
    Väx upp!

eis39
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Telchar Visa inlägg
    ehh, varför tas inte det här i pm egentligen? Ser inte riktigt vad en weirdo-tråd om administratören gör här på sez-delen tbh.
    Nej, det är inte ett PM!

Jag vill egentligen inte ha någon kommentar från administratören öht.
    Citat Ursprungligen postat av Chilli Visa inlägg
    Men eis ge dej!
    Det är ju såååå fjantigt att hålla på på det sättet. Fattar du inte att du skämmer ut dej.
    Väx upp!
    Men Chilli ge dej!
    Väx upp!
    http://forum.travian.se/showthread.php?t=22988

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Vil ikke gå på deg personlig, Amaris, men jeg synes bare det er underlig at enkelte får svar innen 24 timer og andre må vente 18 døgn. Greit nok at man må undersøke hendelsene og/ eller diskutere med andre i travianTeamet om saken, men 18 døgn uten et eneste svar er drøyt. Og personlig trur jeg ikke at Andy hadde fått svar i det hele tatt hvis ikke enkelte hadde tatt opp saken på forum.
    Vil ikke anklage deg om noe, men syns at det var veldig beleilig å svare ETTER at serveren var slutt og eventuelt erstatning/opprydding/tilbakestilling er umulig. Og ettersom den andreparten (skyldige) i denne hendelsen skrytet om sin IRL-forbindelser både MH og Admin, får fantasien min enda mer å gå på.

Som sagt, håper ikke at du tar dette som påhopp, det er ikke det. Jeg bare lufter mine tanker.

Og en liten EDIT: Jeg trenger ikke å vite hva du og Andy har pratet om og blitt enig om, jeg er egentlig bare interesser helt generelt svar på spekulasjonene mine. OBS! Direkte svar, ikke noen standard bla-bla.
    Senast redigerad av Viv den 08-07-01 klockan 19:29

Banned
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Viv Visa inlägg
    Vil ikke gå på deg personlig, Amaris, men jeg synes bare det er underlig at enkelte får svar innen 24 timer og andre må vente 18 døgn. Greit nok at man må undersøke hendelsene og/ eller diskutere med andre i travianTeamet om saken, men 18 døgn uten et eneste svar er drøyt. Og personlig trur jeg ikke at Andy hadde fått svar i det hele tatt hvis ikke enkelte hadde tatt opp saken på forum.
    Vil ikke anklage deg om noe, men syns at det var veldig beleilig å svare ETTER at serveren var slutt og eventuelt erstatning/opprydding/tilbakestilling er umulig. Og ettersom den andreparten (skyldige) i denne hendelsen skrytet om sin IRL-forbindelser både MH og Admin, får fantasien min enda mer å gå på.

Som sagt, håper ikke at du tar dette som påhopp, det er ikke det. Jeg bare lufter mine tanker.
    Jaa du har helt rätt:rolleyes::rolleyes:

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av eis39 Visa inlägg
    Jag vill egentligen inte ha någon kommentar från administratören öht.
    Så meningen med tråden är att vi användare ska spekulera varför administratören tog så lång tid på sig för att svara på ett mail? Jo, det låter som en riktigt toppentråd för oss alla som är intresserade över speed-servern.

Rikard Palms snyggaste och lataste padawan.
    [SFR]

eis39
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Telchar Visa inlägg
    Så meningen med tråden är att vi användare ska spekulera varför administratören tog så lång tid på sig för att svara på ett mail? Jo, det låter som en riktigt toppentråd för oss alla som är intresserade över speed-servern.
    Tydligen, eftersom du inte kan hålla dig borta :rolleyes:

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta