Sidan 330 av 376 FörstaFörsta ... 230280320328329330331332340 ... sistasista
Visar resultat 3 291 till 3 300 av 3756

Ämne: Det ryktas tråden: S3

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

att ww är de största svikarna jag någonsin varit med om inom travianvärlden och att inget ni säger kan ändra på det.
    Ni valde att gå emot era gamla kamrater. Oförlåtligt.
    s3 Buckcherry

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Om du upplever WW som de största svikarna så lär du inte ha spelat travian så länge! Eller du menar kanske enbart server3? Och enbart den här omgången? Och enbart utfrån din egen vy?

För det finns (viss) bitterhet inom WW för svek från tidigare alliansvänner, så känslan lär nog vara ömsesidig i så fall!
    Eller snarare, vissa klarar att svälja detta och gå vidare, istället för att hänga läpp...

Senior Member Superbjörns avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Buckcherry Visa inlägg
    att ww är de största svikarna jag någonsin varit med om inom travianvärlden och att inget ni säger kan ändra på det.
    Ni valde att gå emot era gamla kamrater. Oförlåtligt.
    *host host* GD *host host*

Sånt får man väll leva med, är det inte en del av spelet?
    /Supermon, s3
    If you're not a part of the solution, you're a part of the problem!

Junior Member
    Reg.datum
    May 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Superbjörn Visa inlägg
    *host host* GD *host host*

Sånt får man väll leva med, är det inte en del av spelet?

Jag vet inte om man kan säga att GD gått emot gamla allierade.... Visst finns det gamla allierade i N/L blocket, men var finns inte gamla allierade?!?!? I den bästa av "Travians" världar kanske man kan hitta ett sånt upplägg, men,men.. nu är vi inga drömmare.

Det var länge sen Firman splittrades upp! Många har valt N/L blocket.. Inget konstigt i det! Inte konstigare än att vi valde att spela ett annorlunda slutspel med enda agendan "Att ha jävligt kul"..
    Sen att vi har kanske tycker att N/L alliansen bär på "aningen" mycket barlast.. hrrmm.. samt hade ett gynnsamt läge för att slippa 72-timmars krig "kan" självfallet ha varit en avgörande faktor..

Nu har vi ju även fått ovanstående bekrätat!

Men att säga att vi gått på forna allierade är ett påhopp.. Varken Firman, GD el. E.V. har haft annat än neutrala kontakter N/L. Någon deffning mellan enskilda spelare har givetvis förekommit.

Thumbs up

Hejja 60! Ni klarar det!

Standard

Det ryktas att Det ryktastråden har blivit en tråd för pajkastning mellan gnällspikar och lipsillar.

Senior Member Superbjörns avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Luffen Visa inlägg
    Jag vet inte om man kan säga att GD gått emot gamla allierade.... Visst finns det gamla allierade i N/L blocket, men var finns inte gamla allierade?!?!? I den bästa av "Travians" världar kanske man kan hitta ett sånt upplägg, men,men.. nu är vi inga drömmare.

Det var länge sen Firman splittrades upp! Många har valt N/L blocket.. Inget konstigt i det! Inte konstigare än att vi valde att spela ett annorlunda slutspel med enda agendan "Att ha jävligt kul"..
    Sen att vi har kanske tycker att N/L alliansen bär på "aningen" mycket barlast.. hrrmm.. samt hade ett gynnsamt läge för att slippa 72-timmars krig "kan" självfallet ha varit en avgörande faktor..

Nu har vi ju även fått ovanstående bekrätat!

Men att säga att vi gått på forna allierade är ett påhopp.. Varken Firman, GD el. E.V. har haft annat än neutrala kontakter N/L. Någon deffning mellan enskilda spelare har givetvis förekommit.
    Jag är inte alls sur på er, tycker att det är en del av spelet att spela smart och välja rätt läge och allians att anfalla. Det är lågt men absolut tillåtet och i många lägen att föredra. Inget jäkla hederskodex här inte!

Det jag ville påpeka med mitt förra inlägg var snarare mot Buckcherry än mot er.
    /Supermon, s3
    If you're not a part of the solution, you're a part of the problem!

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Ryktas att den omryktade novellen släpptes idag.

<@wajert> aikarn. döp om dig till maestro"

//Aikarn
    [17:45:49] Flatline: att spela t4 e en skam

"Once one of the 60's (@Mrs Amela., 2nd Se3), once known as Passiv (2nd Se4, [rapport]) and once known as Ari Gold (5th Se1, [rapport], rekord för romare på .se!)"

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Det ryktas att MBF-OP och Norrland skickar med en yxa/svärd/imperiesoldat med sina katasfejks, mot CALAZ och Ultimatoffenders VU-byggen. Nog för att vi har lite trupp i NV, men så dåligt deffat är det inte.

Minst 5 yxor behövs
    S3 (1) -Sluggo-
    S3 (2) Richardstallman / Djur Tänjare
    S3 (3) Leif Pagrotsky

http://travianpagrotsky.blogg.se

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av -Sluggo- Visa inlägg
    Det ryktas att MBF-OP och Norrland skickar med en yxa/svärd/imperiesoldat med sina katasfejks...
    Det ryktas att GD känner igen det där! :rolleyes:
    Jag är unik, precis som alla andra!

Grävde efter guld på S3
    Sinatra-tuffing på S1

Sidan 330 av 376 FörstaFörsta ... 230280320328329330331332340 ... sistasista

Regler för att posta