Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Såhär kan man också göra

Standard

Mycket snyggt jobbat jag tror aven varat VU (RS) kommer att sankas av Alf om jag sag ratt nar jag tittade sa var det en del synkade attacker fran huvestader. Men vi har redan skickat ivag i princip det mesta vi har till NK's vu

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av falle89 Visa inlägg
    Mycket snyggt jobbat jag tror aven varat VU (RS) kommer att sankas av Alf om jag sag ratt nar jag tittade sa var det en del synkade attacker fran huvestader. Men vi har redan skickat ivag i princip det mesta vi har till NK's vu
    Trevligt, Är nog ingen hemlighet att våra överlevande släggor kommer söka sig åt något håll med, står RS vu så kanske ni blir de lyckliga :rolleyes:

Wessle
    Guest

Standard

Mycket bra jobbat Led/ALF!!!.

Ni är värdiga vinnare på denna server.

Ni har hela tiden hållit ihop, spelat smart och rätt.

I mina ögon en värdig vinnare.

Grattis säger Nacka Boys Grundare Wessle!!

Standard

Grattis till den kommande vinsten...

Mvh Hans-Ola och Sessanleia...

Kajlyl - jag hoppas att du fick svar på det jag förut inte kunde svara på...
    Om sorgen är priset man får betala för all den kärlek man ger och får, så betalar jag alldeles för ofta, men det är det värt.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Inte speciellt insatt i just den biten men var N.Bs VU undermåligt deffat? Med fakta på hand var det ju förståss för lite där men var den generellt sett svag eller normal deffad?

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag tror vi hade uppåt en miljon försvarare. Så speciellt dåligt försvarad var den inte

Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mört Visa inlägg
    Jag tror vi hade uppåt en miljon försvarare. Så speciellt dåligt försvarad var den inte

Det var inte dåligt försvar däremot en sak jag har sett som är alldeles för vanligt och även finns inom Led att inte alltid se till att uppgradera sina deff/off fullt ut det gör enormt mycket alla mina gummor som kom var fullt uppgraderade i smedja/vapenkammaren och en del anser att det är dumt att göra både och men jag ville kunna slå så maximalt jag kunde för min allians och resultatet blev ju därefter.

Att sen min hjältinna hade allt på off + 10% offbonus gjorde attacken ändå större.

Tror att få VU hade klarat av alla dessa attacker som kom synkroniserade.

Håller på att liva upp min hjältinna och hoppas att hon är vid liv innan servern släcks ner för en ny runda.

Vill tacka N.B/N.K och övriga allianser på motståndarsidan utan er hade servern varit bottentråkig.

//Sabinaeng aka Bortbytingen aka Galechtius

Sista slaget http://travilog.org.ua/se/7947498/57...72d9e61788c5d6
    s1 1a
    s2 2a
    s3 1a
    Dk Speed 1a
    Sez4 1a
    s6 2a
    Sez5 1a

Precis som många andra känner jag folk lite överallt i alla möjliga allianser och dem jag alltid respekterat mest är de som oavsett tidigare servrar/relationer aldrig avslöjar sin allians på servern man spelar på olika sidor några jag uppskattar här är Mega, Kung Kiwi, Nightwar, Pellekuling, Steffi finns fler men det var dem jag spontant kom på.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta