Sidan 1 av 9 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 86

Ämne: En natt på s1

Standard En natt på s1

Gnuggar sömnen ur ögonen och trycker i mej ännu en kopp kaffe för att hålla ögonen öppna.
    Natten har varit lång men givande. Kriget rasar runt mej och det har varit intresant att se dom gröna prickarna bli blå så ofta trots att klockan varit både 2 och 4 har prickarna varit i majoritet blå.

Att ta den första byn var enkelt och tog ingen tid.
    Uppdrag två lite knepigare då det handlade om att slå ut ett gäng kattapulter som varit på kafferep hos en broder. Missade med 3 sekunder så fruktade dom skulle vara försvunna när jag anlände men icke. ett hundratal kattas med eskort och lite deff döda.

Slängde ett öga i loggarna bara för att se en av fiendens offar stående hemma bli slaktad av en broder i kilt. 22 000 svärd samt lite annat smått och gott fick känna sej förvisade till dödsriket.

Uppdrag tre var att ta nattens tredje by men nåt gick fel i planeringen vilket resulterade i att en broder fick tag i den först. Han åtminstonde svepa den och skicka en mindre deff styrka till Hades. Gråter iofs inte så mycket det innebär bara jag har en senator kvar tills nästa by ska bli min.

Roar mej under tiden detta sker med att låta kattapulterna springa sporrsträck till en annan by. Rätt intresant att hans barrack fortfarande bygger trots att jag lämnade ett hål i marken där den stog för bara nån timma sen. Antar han byggt upp den igen.

Studerar ett mycket välplanerat svep mot en av mina byar som anländer mycket tätt med kattasen. Funderar på hur jag ska hinna med att få in deffen. Har bara en timma att gå på mellan svep och kattas och det känns lite för kort för att få in ett riktit väl tajmat försvar. Dom är lite för ruggiga på synken bland bokstavsbarnen.

Nu ska jag sno två oaser sen ska sängen äntligen få göra mej sällskap när min sitter tar över. Antar det är dags för hämnden under dagen men fruktar den egentligen inte. Vet mina systrar och bröder i kjol kommer stå och dö vid mina portar när dagen gryr och marken utanför mina murar färgas röd av Bokstavsblod.

/En stolt Bror i Kjol

Senior Member Nimrods avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

En liten förklaring tack?
    Intressant natt...
    Nyttig läsning för stora och små
    Spank you very much if you click here! Main site
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    There are people that I like more or less, those that I like less can even be hated by me.

Take the Magic: The Gathering 'What Color Are You?' Quiz.

The BEE project
    Black for Everything and Everyone

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Hehe, härlig liten historia. En händelserik natt!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Härlig Historia! Bra berättat.
    Hej FRA!
    Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med Hizbollah, Devrimci Sol eller Teyrbazen Azadiya Kurdistan. Jag har aldrig gjort Salat eller tillverkat massförstörelsevapen, jag vet knappt ens vad вторжение betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se

s2: Teemo

Senior Member zadecs avatar
    Reg.datum
    Feb 2007

Thumbs up

Bra skrivet.

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

fint skrivet, ge bokstavsbarnen på truten är helt rätt!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Väl skrivet. Mer intressant än en räcka rapporter även om rapporter givetvis är kul de med.

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

hehe najs
    vill bara säga att baracker/stall fortsätter byggas även om man man river dem/ngn annan katapulterar ner dem.
    effektivt för huvudstaden om man vill bygga lvl 19 fält utan att tappa i truppproduktion.
    man köar upp barackerna och stallet för ett par veckor, river dem och bygger magasin, pumpar vetefälten och därefter bygger man tillbaka stallet och barackerna; under hela tiden har man producerat trupper ändå
    Penisförlängare:
    s1 (2): Joal 1048700 offpoäng (dåvarande rekord), hjälte: nivå 142 (dåvarande rekord)
    s1 (4): Tribble (tillsammans med kråkan): 2422860 offpoäng (rekord), hjälte: nivå 193 (rekord)

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

Rolig läsning, får en att bli ännu mer sugen på att börja spela travian igen.
    För ett bra tidfördriv, läs nästa rad.
    För ett bra tidsfördriv, läs raden innan.

Standard

tack så mye . Mitt sätt att fördriva tiden medans jag väntar på att nästa kattas anfall ska träffa någon . skönt att det uppskattas på vissa håll .
    Värt att notera är att detta är bland det skevaste jag sett . Jag har inte sett så många anfall träffa på hela min travian tid inte i EG inte på speed så gissar det här är det första massiva storkrig jag sett.

För att beskriva lite. Det mesta jag har kunnat se i anfallsloggen är 23 minuter det är just nu :P. Och då anvädner jag plus så ser ganska många anfall. Brukar normalt se ungefär 5 minuter i loggen dom senaste 4 dagarna. Till min glädje är dom flesta fortfarande från det våra mot fienden.

Respekt dock även fast det inte verkar så i texterna till HT/ABS falangen som sliter på bra.
    Senast redigerad av Candy den 08-05-07 klockan 10:24

Sidan 1 av 9 123 ... sistasista

Regler för att posta