Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 93

Ämne: Semper Rekryterar!

Banned
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

okej eran rekryterings gräns i pop är?

vill även veta om ni har någon i soldater?

Senior Member Telluss avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

popkrav: minde population än 25
    Truppkrav: 1 Klubbman, oavsett ras, har du inte en, och en klubbman allenast, varken mer varken mindre så blir du kickad, såklart vill vi inte se någon vara online heller, så alla kollar vi noga varandra så att vi inte är online...nejmen ärligt grå prick = kick...

Om du tänker efter så kan du säkert tänka ut alliansen krav

//Mvh Tellus

Banned
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

känner mig lite kränkt där8) men det e lungt jag frågade ursäkta mig då :???:

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag tror inte semper satsar på rankingen, dom satsar nog på enskilda individer, dom vill enbart ha dom starkaste spelarna. Vilket jag tror kan vara en bra taktik.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Deffhunter måste fråga varför tkr du pop/ stat är så viktigt.. Jag anser semper gör helt rätt som plockar in få men duktiga spelare..

1: spion riksen är så mycket lägre eftersom det inte är ofta en "spion" orkar vara aktiv 10 timmar på ett konto och bygga det bra om man enbart är ute efter att sabotera..

2: att vara top 3 rankad allians medför bara större "offentlighet" vilket resulterar i att fler motsåndare växer till liv och gör livet surt nu i början för de som bygger "smart" satsar på viktiga byggnader som hjälper/ökar tillväxten innifrån inte "utifrån" ( självklart beror byggandet från stam till stam ) då en german som plundrar och drar in varor lättare kan skit bygga mer medans romare galler kräver mer uthållighet fines i byggandet för att sedan hänga med i tempot..

3: tappat bort mig *suck* iaf, sluta vara så popkåt som så många andra är... spela smart, bygg smart och som sagts tidigare.. herregud end game är låååångt bort.. fattar inte hur folk ens kan tänka på det.. det kommer vara så många tronskiftningar, och krig så det finns inte.. jag skall tom besöka hela semper inatt.. undra om ens deras ally står kvar i morron :O
    s2 - Dario, Ronin/IAE (3;a) 2007 (slut)
    s2 - Hampalot, 2nd (1;a) 2008 (Slut)
    s5 - Hampalot/(Gabbe), NN (2;a) 2009/2010 ( slut )
    s4 - "Machamp" - Tidigt avhopp (slut)

Banned
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dario_ Visa inlägg
    Deffhunter måste fråga varför tkr du pop/ stat är så viktigt.. Jag anser semper gör helt rätt som plockar in få men duktiga spelare..

1: spion riksen är så mycket lägre eftersom det inte är ofta en "spion" orkar vara aktiv 10 timmar på ett konto och bygga det bra om man enbart är ute efter att sabotera..

2: att vara top 3 rankad allians medför bara större "offentlighet" vilket resulterar i att fler motsåndare växer till liv och gör livet surt nu i början för de som bygger "smart" satsar på viktiga byggnader som hjälper/ökar tillväxten innifrån inte "utifrån" ( självklart beror byggandet från stam till stam ) då en german som plundrar och drar in varor lättare kan skit bygga mer medans romare galler kräver mer uthållighet fines i byggandet för att sedan hänga med i tempot..

3: tappat bort mig *suck* iaf, sluta vara så popkåt som så många andra är... spela smart, bygg smart och som sagts tidigare.. herregud end game är låååångt bort.. fattar inte hur folk ens kan tänka på det.. det kommer vara så många tronskiftningar, och krig så det finns inte.. jag skall tom besöka hela semper inatt.. undra om ens deras ally står kvar i morron :O
    jag menar inte så,,, men asså jag satsar inte heller på pop och är inte alls popkåt som du nu säger,,, du har rätt i det du säger men du kan ju gå in och kolla på semper nu de ligger rank 9,,, fått in 4 nya spelare,,, men aa tror s.2 kommer att bli som 3-.- då alla bra allanser går ihop med varann,,, man orkar inte det! semper har ju blivit allierade med ÄÄK

Junior Member von döbels avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av deffhunter Visa inlägg
    jag menar inte så,,, men asså jag satsar inte heller på pop och är inte alls popkåt som du nu säger,,, du har rätt i det du säger men du kan ju gå in och kolla på semper nu de ligger rank 9,,, fått in 4 nya spelare,,, men aa tror s.2 kommer att bli som 3-.- då alla bra allanser går ihop med varann,,, man orkar inte det! semper har ju blivit allierade med ÄÄK

Att ÄÄK allierar sig med semper och UK är inte roligt det försätter mig i en dålig situation då de inte är överförtjusta i mig då vi har haft våra sammandrabbingar

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

inte roligt för ngn allians om ena sidan blir övermäktig den andra travian går ut på att 2 - 3 stora block skall fightas emot varandra, inte att 1 block skall regera.. men det återstår att se , som sagt än kmr mycket att hända
    s2 - Dario, Ronin/IAE (3;a) 2007 (slut)
    s2 - Hampalot, 2nd (1;a) 2008 (Slut)
    s5 - Hampalot/(Gabbe), NN (2;a) 2009/2010 ( slut )
    s4 - "Machamp" - Tidigt avhopp (slut)

Banned
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dario_ Visa inlägg
    inte roligt för ngn allians om ena sidan blir övermäktig den andra travian går ut på att 2 - 3 stora block skall fightas emot varandra, inte att 1 block skall regera.. men det återstår att se , som sagt än kmr mycket att hända
    jo sant hoppas det inte händer här,,,

Standard

Citat Ursprungligen postat av deffhunter Visa inlägg
    :rolleyes: men varför inte ligga först? Alla era spelare ligger topp 100,,, ni hade lätt kunnat vinna s.2 men nu tror jag ni har lite problem med det faktist,,,:P
    Nej du! Jag tror att Semper ligger bra till! Jag tillhör inte deras allians men måste ändå erkänna att de har haft rätt taktik hittills. Grymma och konsekventa. Men i slut ända kanske någon större allians som ÄÄK vinner. -FoTF- har också en chans om de vaknar....

Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta