Sidan 1 av 5 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 43

Ämne: Swat

Standard Swat

Hallojsan Geggan och S m,fler och alla andra S4spelare :P

Tänkte bara presentera mej och min allians SWAT för er.

Det är jag som är Råttan och tillsammans med pilot_bambi är vi "överhuvudena" för SWAT

Hittils har det inte stått mycket om oss i forumet här. Beror kanske på att ingen av oss skriver något. Men bara för det tänkte jag att ni andra kunde får reda på lite saker om oss.

Det pratas ständigt och visas statistik från off/deffrank antal byar med mer. För mej spelar det ingen roll om SWAT ena dagen ligger på plats 8 och andra dagen på plats 12. Det som betyder något för oss är att våra medlemmar trivs och att vi har en stämning med tillhörande kämparglöd.

Medlemmar som söker till oss med inställningen att ta över ledarskap inom alliansen och inte är ödmjuka nog att inse att ledarskap är något man förtjänar av sina medlemmar är heller inte välkomna i SWAT. Vi har haft 2 turbolenta ledarskapskriser, men som det alltid har kommit ut något bra av. Idagsläget har vi det mysigt och ställer upp förvarandra i vått och torrt!

Troligen vet ni redan om detta, då era spioner ser in vårt forum osv. (vår övrigtdel i vårt forum är så fin att jag nästan funderar på att öppna upp den till er andra)

I kriget emot S så var det inte vi som startade detta utan vi accepterade bara deras krigsförklaring. Vi har dock vart mycket fundersamma och undrat varför S inte krigar på allvar emot oss.

1 spelare har lämnat spelet pga av nerbombade byar, men det var inte mycket att göra åt, då han låg mitt i S-land. Några andra lämnade när vi valde att alliera oss med Geggan, men dessa spelare är i stort sätt utraderade från kartan. Vi har några kvar att eliminera och jobbar sakta men säkert bort er

Vi har en målsättning som vi jobbar utifrån, SWAT innehåller många nybörjare men även de får gå i vår pedagogiska skola för att bli bra och främst trevliga spelare

SWAT är hittils den allians jag har trivts bäst i, rören är raka och alla har möjlighet att säga sitt. Om N.B på s3 skröt om sin N.B stämning, så vet jag att den tillika är bättre i SWAT och det är otroligt skönt att kunna säga som ledare att jag är mycket stolt över mina medlemmar! :P

End Gameplaneringen har börjat ta vid och SWAT ser framemot att spela tillsammans hela serven ut! :P

Från och med nu skall vi i SWAT försöka bli duktigare på att posta kommentarer och statistik här i stora formet med...

Mvh Råttan
    Om sorgen är priset man får betala för all den kärlek man ger och får, så betalar jag alldeles för ofta, men det är det värt.

Junior Member Killer-bes avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Hej.

Vilken server

Standard

Kanske server 4 eftersom posten ligger i den serverns forumsdel?

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Jag kan intyga, Swat har en skön stämning!

Ska passa på att tillägga att ena halvan av swat består av lärare - andra halvan av väktare (något tillspetsat), vad nu det kan säga om alliansen

(jag fick inte ha mitt traviannick här, nån hade redan lagt rabarber på det - på s4 heter jag Flisan)

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Som nybliven medlem i Swat käns denna allians helt rätt hoppas kunna hänga med och kämpa länge. Trots att jag varken är lärare eller väktare känner man sig välkommen.

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Japp, jättego stämning i forumet och man har verkligen känslan av alla alla ställer upp för varann! Precis som det ska va. Vet inget om andra allianser dock. Tillhör gamla gardet som kom in några dagar efter att jag skapade kontot.

Senior Member Gizkas avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Vad trevligt, en tråd till för att hylla SWAT och dess ära.
    jag kan bara instämma på allt bra som har sagts om SWAT i denna tråden, det är lätt den bästa alliansen jag har varit med i.

FoOo
    Guest

Standard

Hej jag ser inte riktigt hur ni inte kan ta vårat krig på alvar vi har ju för fan rensat ut varenda swat by i nordöst :P de har vi i alla fall gjort det gick ju för sig ganska fort.

Ni gick ju allierade med Ge vilket vi redan var i krig med så det var bara självklarhet att vi måste förklara krig mot dom som hjälper Ge i kriget..
    Senast redigerad av FoOo den 08-04-04 klockan 16:19

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Är det så på hela trevian att lärare och väktare är överrepresenterade eller är det bara hos oss?

Om det är på hela travian så säger det en del om dessa yrken, latmaskar

Standard

Citat Ursprungligen postat av FoOo Visa inlägg
    Hej jag ser inte riktigt hur ni inte kan ta vårat krig på alvar vi har ju för fan rensat ut varenda swat by i nordöst :P de har vi i alla fall gjort det gick ju för sig ganska fort.

Ni gick ju allierade med Ge vilket vi redan var i krig med så det var bara självklarhet att vi måste förklara krig mot dom som hjälper Ge i kriget..

SWATs målsättning är att finnas i NordVäst och de byar som har legat i NordÖst har vi "undvikit" (om man kan säga så) att deffa upp. Detta i samråd med våra medlemmar som har fått flytthjälp, och det är därmed inte konstigt att ni slår ut de byarna. Troligen rör det sig om maximalt 5 byar.

Vi förstod självfallet er krigsförklaring, då den diskuterades mellan mej och styrbjorn via msn dagarna innan den skickades.
    Om sorgen är priset man får betala för all den kärlek man ger och får, så betalar jag alldeles för ofta, men det är det värt.

Sidan 1 av 5 123 ... sistasista

Regler för att posta