Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 41 till 43 av 43

Ämne: Swat

Senior Member Ovechkin-Osses avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Det är visst sant!!! Det var nån tönt som hette Robin (måste ha raderat sitt konto nu) i Swat2 som tyckte att min kompis var omogen sen blev han kickad då blev jag sur och frågade varför. Han sa att han var för ung, då sa jag att jag med var för ung då. Då sa han förlåt men jag måste kicka dig med då vi kommer nu sätta upp en ny regel.
    Om du har tråkigt Klicka Här

"If you can't make it good, at least make it look good." - Bill Gates

Michael Jackson<3

Standard

En spelare som kommer 6 månader efter att man har blivit ombedd att lämna en allians och gnäller på forumet är ingen spelare som jag har något till övers för.

Din ranking idag, säger mej att vi resonerade rätt. Om det visar sig att vi har gjort en felaktig bedömning så brukar den personen kunna bevisa för mej att jag gjorde fel. Det genom att arbeta hårdare för att klara av de krav som sätts.

Att avfärda spelare under en viss ålder är inget jag någonsin har förespråkat i SWAT troligen ligger det andra anledningar till varför du idag inte spelar med oss.

Mvh Råttan
    Om sorgen är priset man får betala för all den kärlek man ger och får, så betalar jag alldeles för ofta, men det är det värt.

Senior Member Ovechkin-Osses avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Öhm jag kan väl inte hjälpa att det kom en GE spelare som ville bomba folk?
    Om du har tråkigt Klicka Här

"If you can't make it good, at least make it look good." - Bill Gates

Michael Jackson<3

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Regler för att posta