Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Co spelare till speed?

Senior Member aceofdarks avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Divikajva Visa inlägg
    Är inte alls sent att söka nu...
    Säger bara "Bättre att göra det nu eller aldrig"
    det har du rätt i
    If somethings hard to do it´s not worth it

över 20 k trupper i speed förra omgången ranking 3101

Guitar hero world on tour plus bärbar dator windows vista i julklapp fett nice.

Sorry för min långa vad ska man säga offline aktivitet? Haft mycket och tänka på går i gymnasiet vad f*n

MVH// aceofdark

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brallan111 Visa inlägg
    TjenaTjena, är en kille på 14år , skulel kunna tänka mig att vara CO på din gubbe... Men skulle bli glad om du satsar hel-hjärtat på ditt spelade..annars blir det bara dåligt av allt..själv har jag erfarenheter från andra speed servrar och även speed x3 på utlänskaservrar...brukar komma upp på top400 som Romare och top 300 som Germaner..som Galler gåre dåligt (spelar inte dom längre)

Jag är själv en väldigt seriös spelare som ofta sitter inne minst en 8 timmar per dag. (ofta nätter) Jag spelar helst som romare pga av att jag brukar göra det. Jag spelar på trupper, men som sagt mycket trupper betyder makt så jag har aldrig blivit dåligt rankad.
    Men du får gärna adda mig på msn för att kunna prata vidare? Dookiee_@hotmail.com

Citat Ursprungligen postat av aceofdark Visa inlägg
    det har du rätt i

Ja det är aldrig försent att söka Du kan väl adda min msn för mer prat? Dookiee_@hotmail.com

Citat Ursprungligen postat av Qwert502 Visa inlägg
    Jag kan tänka mig spela med dig. Är också en väldigt seriös spelare som är inne på travian MINST 5 timmar om dagen. Jag har en tids erfarenhet då jag spelat på speed förut och även server 2 och 5.

M.v.h Qwert502

Det låter bra tycker jag Skriver detsamma till dig som jag har gjort med de andra att du kan ju adda mig på msn för mer prat? Dookiee_@hotmail.com
    Senast redigerad av Faraon den 08-02-27 klockan 13:30

Faraon
    Guest

Standard

Kraket, varning för Trippelpost *fixar till*

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta