Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 789
Visar resultat 81 till 85 av 85

Ämne: Min anledningen till att F vann

Standard

Sluta att puckla på varandra nu, spelet är över. Jag tänker säga vad jag tycker, och jag säger inte att någon av er har fel, alla tycker vad dom tycker, skulle vara trist om alla tyckte lika. Dock tycker jag att den som vann var segrare, eftersom dom vann Jag var med i VF och vi vann inte, inga sura miner för det? Nu kan man ju bara göra bättre ifrån sig.

Hoppas att ni alla har haft en roligt runda iaf, det är nog vad som borde räknas, att man njuter av att spela.
    Mvh Zpox/Max

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Känns som att jag kanske ska ta och posta nånting här med.

Är en utav spelarna på kontot greek, däremot otroligt inaktiv på sistone. Loggade inte in en enda gång och spelade efter jul, men det har sina förklaringar.

Men vad jag vill säga är att de som vann är såklart värdiga vinnare.

Tänkte inte ge mig ut på någon pajksatniong alls i detta inlägg då det inte leder till nånting bra.

Vill bara gratulera F till deras seger och även tacka V för en rolig runda. Den var iaf rolig den tiden jag var aktiv

Hoppas vi kan spela ett lika bra spel nästa runda, då ska jag iaf vara aktiv hela rundan hade jag tänkt.

castor
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Greek Visa inlägg
    Känns som att jag kanske ska ta och posta nånting här med.

Är en utav spelarna på kontot greek, däremot otroligt inaktiv på sistone. Loggade inte in en enda gång och spelade efter jul, men det har sina förklaringar.

Men vad jag vill säga är att de som vann är såklart värdiga vinnare.

Tänkte inte ge mig ut på någon pajksatniong alls i detta inlägg då det inte leder till nånting bra.

Vill bara gratulera F till deras seger och även tacka V för en rolig runda. Den var iaf rolig den tiden jag var aktiv

Hoppas vi kan spela ett lika bra spel nästa runda, då ska jag iaf vara aktiv hela rundan hade jag tänkt.
    Attans, tänke jag skulle få kasta paj på båda greek spelarna

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

kasta på du Abbadon, jag är extremt road och tillfredställd av all form av pajkastning samt spekulationer, speciellt i åtanke på att servern redan är slut
    Vänligen
    Octavianus

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av castor Visa inlägg
    Attans, tänke jag skulle få kasta paj på båda greek spelarna
    Med tanke på att vi från början var 3 så kasta på du.

Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 789

Regler för att posta