Sidan 2 av 23 FörstaFörsta 123412 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 223

Ämne: Lägesrapport hos RS i sydöst

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ford-Prefect Visa inlägg
    Ej officiellt uttalande från TT!

Vi i Sydöst har under en längre tid legat under ett hot av VU, Justitia och på senare tid RS om att vi måste stötta dem eller så blir vi offer under dem... Rekrytering har gått till på två sätt, löften om action eller löften om undergång... Jag har själv fått insiuationer om detta i min brevlåda och började trötna...

Det som VU startades för att bekämpa är det som de själva har blivit för oss i Sydöst... Men vi kan nog konstatera att det åter igen finns lite spänning på Servern... Vi kanske inte är stora, men vi välkomnar alla som vill hjälpa oss att skapa ett fredligare sydöst.

Notera att detta inte är något officiellt uttalande från TT utan enbart från mig... Jag hoppas innerligt att det är fler än vi i TT som legat under belägring och hot av RS att vi måste stötta dem då de är det starkaste i Sydöst. Efter ett tag så kommer råttan att slå tillbaka på katten, nu gäller dock vinna eller försvinna från oss stackare i underläge... Så jag skickar ut en önskan på hjälp från alla som vill se ett demokratiskt sydöst!

Ej officiellt uttalande från TT!
    Fniss, det var det mest skrattretande jag sett på länge...
    "legat under belägring och hot av RS", ja jösses det måste känts hemskt...

Det finns många spelare i TT som jag uppskattar och som var med och deffade VU-B när LED bråkade med oss och jag tycker det är riktigt tråkigt att ligga i krig med dem. Ni känns fortfarande som vänner, och ni vet själva vilka ni är!
    Samtidigt finns det en hel del spelare i TT som bara haft detta hängande över sig och just nu bara får vad de förtjänar...
    Senast redigerad av Igraine den 08-02-20 klockan 00:55 Anledning: stavfel

Senior Member Ford-Prefects avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Igraine Visa inlägg
    Fniss, det var det mest skrattretande jag sett på länge...
    "legat under belägring och hot av RS", ja jösses det måste känts hemskt...

Det finns många spelare i TT som jag uppskattar och som var med och deffade VU-B när LED bråkade med oss och jag tycker det är riktigt tråkigt att ligga i krig med dem. Ni känns fortfarande som vänner, och ni vet själva vilka ni är!
    Samtidigt finns det en hel del spelare i TT som bara haft detta hängande över sig och just nu bara får vad de förtjänar...
    Jag fick för endast ungefär en vecka ett medelande där det insinuerades att om jag inte övertalade min ledning att backa RS till vinst så skulle vi bli utrotade. Det kallar jag för förtäkta hot mot oss som allians... Vi har varit tvugna att för våran egen överlevnad och möjlighet att kunna fortsätta samarbeta med de vi själva vill göra detta... Det känns väldigt tråkigt för mig med då många i eran allians är forna TT medlemmar som blivit värvade ur våra led...

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Haha shit pommes vad roligt. Det är ni som startat hela jäkla soppan och det vet ni om, annars för ni nog ingen kommunikation i er allians...

Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av gOSARn Visa inlägg
    Haha shit pommes vad roligt. Det är ni som startat hela jäkla soppan och det vet ni om, annars för ni nog ingen kommunikation i er allians...
    Vi kör kommunikation, bland annat så vet vi alla om byarna du stal och det faktum att du legat så hårt på en alliansmedlem på senare tid efter att ni lyft en vapenvila vi haft oss emellan... Nu är skillnaden att vi ger igen lite lätt... De flesta borde veta vid dethär laget att TT är en fredlig allians och att vi sällan söker action i vårat spel. Men när vi är under belägring och hårda anfall för att våra platser irriterat några spelare så blir det tillslut för mycket för oss underdogs...

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Skärp dig, du gör både bort dig själv och din allians nu. Jag har aldrig någonsin tagit en by från TT, vare sig din ledning säger så eller inte. Dock så har en ur TT inte bara försökt ta över en by, utan flera. Har tom fått deffa bort flera hövdingar, kattas, hjältar från byar, medans det var "fred" mellan oss... Men antar att jag ljuger eller?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Haha, skulle TT vara underdogs?

Ni är ju i maskopi med Ledningen. Lägger absolut ingen värdering i att ni valde att stötta dem istället för oss men att kalla sig underdogs samtdigt som man följer Ledningens attackorder och startar en gemensam offensiv med dem känns inte riktigt..

Men vi klagar inte!
    Som jag sa: Rebellerna ligger och lurar i vassen och även om vi inte riktigt hann med vår knivslipning så finns det är par bjässar som bara ligger o väntar på att explodera..

Har för tillfället ca 100 inkommande katasattacker. Everything is back to normal
    War is hell...

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Buckcherry Visa inlägg

Ni är ju i maskopi med Ledningen. Lägger absolut ingen värdering i att ni valde att stötta dem istället för oss men att kalla sig underdogs samtdigt som man följer Ledningens attackorder och startar en gemensam offensiv med dem känns inte riktigt..

Men vi klagar inte!
    Som jag sa: Rebellerna ligger och lurar i vassen och även om vi inte riktigt hann med vår knivslipning så finns det är par bjässar som bara ligger o väntar på att explodera..

Har för tillfället ca 100 inkommande katasattacker. Everything is back to normal
    War is hell...

Buck, Sånt är livet. Du lämnade TT för att du ville ha Action. Nu har du det =).

Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Buckcherry Visa inlägg

Men vi klagar inte!

War is hell...
    Jadu Bucky, om du tror att vi förljer ledningens ackord kan jag avslöja att vi inte är den alliansen som skickat en förfrågan om officiell IAP till dem... Ni är rebeller utan syfte och är inte längre den forna och stora samlingen med frihetskämpar ni en gång var... Ni är numera den stora bjässen i sydöst ute efter att ha totalitär makt. Vi mindre spelare är för er enbart resursfält som ni inte behövt uppgradera själva.

Som sagt, du lämnade TT för action, men du vet även sedan tidigare att de du anslöt dig till har länge förpestat och försökt kuva TT allianserna med mindre lyckade försök. Vi är de sanna rebellerna i Sydöst, precis som afghanerna eller irakierna så blir vi dock sponsrade av en stormakt visar det sig. Vi är tacksamma mot ledningen för den hjälp vi får. Det visade sig att ni inte var så hemska när allt kom omkring kanske.

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Prefect sets mode *vända kappan efter vinden* You go boy!

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

hej ciccio här, en rebell vars hjärta gråter just nu, våra grannar TT har bestämd sig för att kriga mot oss tillsammans med ledningen, våra ärade motståndare i led har vi krigat ganska länge med, dem är vi vana vid den här laget, det som gjort ont är att se är att TT väljer en annan sida när vi har sammarbetat så bra på så många fronter,
    Jag kan ärligen säga att jag blir förvånad, dels hjälper dem oss med dem snyggaste deffningar vi gjorde i sydöst, och då menar jag med 10 15k försvar minst, senare när vi haft konflikter med dem, har vi kunnat tala med varandra.

den här helgen snode en medlem av tt en by av oss, vi ville ha tillbaka den, sedan får vi ett brev där våra simpatisör i TT medlelar oss att vi ska bli mål för anfall från dem, efter att dem tagit itu med norrland? vad gör vi??? först visar vi i två dagar att man inte leker med oss, samtidigt som ledningen startar en omrostning i vårt forum ifall vi ska gå i krig mot dem!!!! resultatet är som vanligt ingen krig!!!
    Vi har aldirgt velat kriga mot TT, sedan tiden i Vub har vi gång på gång erbjudit en öppet iaps med dem samtidigt som dem inte velat ha det öppet för att inte stötta sig med LED som på den tiden var starkt i sýdöst, innan utrensingen, sedan blev justitia till och jag bad plant och sessan att tala med dem ifall dem ville sammarbeta öppet, återigen ingen svar eller inget öppet, i nuvarande RS där många medlemmar har varit medlemmar i TT har vi alltid velat jobbat tillsammans med dem och bygga vu tillsammans, och nu detta varför förstår inte jag!!!!!

Det mest ironiska är jag förlorat mer trupp mot TT på min elaka period som nybörgare, där jag anföll allt som var mindre, katade bara för att det var roligt, och fick på trutten massor med gånger av personer i tt som senare blev mina kompisar, än jag har förlorat mot led hitills under nästan tre månaders krig.
    Jag har några vänner inom TT som jag aldrig kommer att anfalla lyckadan som jag har vänner inom led som jag aldrig har anfallit, det är dock sörligt tycker jag att en allians som TT som alltid har sett det bästa för sina medlemmar bestämmer sig på detta, jag vill inte missuppfattats jag underskattar inte dem framför allt när det gäller synkade deffningar, men vad ska dem göra för sina mindre medlemmar, jag menar dem har mi´nst 40 stycken mindre spelare i sina led, vad ska dessa bli kanon mat eller?? varför detta vansinne, vi i RS är vanna vid krig, vi blir inte rädda när det blickar rött, men förklara för mig vad ska ni göra för dem, ska ni försvara dem????

Jag har ett förslag till er isåfall, samla alla era bästa spelare i en ambassad, så att den blir likvärdig oss i storlek och spelar antal, övriga spelare kan ni skydda genom att hjälpa dem att bygga en allians för sig sjävla utanför vårt krig, sedan kör vi mano a mano. Jag har ingen glädje att slå till mot en spelare med tre byar och 2000 i pop längre det är inte roligt, efter att man vant sig vid att slåss mot koloser som Mr majestix, och´det är inte rättviss mot dem heller att bli kannon mat!!! tänkt vilket krig skulle det bli!!!

NI och LED mot RS och småtingarna utanför som kan hjälpa er med deff utan att bli sonderbombade av oss rebelller,då skulle det vara just fajt tycker jag.därför tänker jag förekomma med en gott exempel

Jag CICCIO medlem i RS, coledare av grupp2 förklarar härmed, jag ämnar inte anfalla en medlem av TT som har under 2500 i pop, detta förutsatt att dessa på egen begåv viljer att anfalla mig, om jag bryter mot mitt ord, tar jag alla mina trupper och skickar dem i en självmord anfall mot den största spelare i servern, och sedan raderar min konto. Jag utnämner härmed RUM101 som domare i denna fråga ledare av TTBSÖ.

en liten fundering här bara till fordprefekt? vad är ert mål ? ni är i krig mot oss, vi slåss, men har ni funderat vad som kommer att hända med er WW tro, tror ni att led kommer att sitta still och vänta medans ni bygger på ni!!! lycka till med era drömmar pojkar och flickor, ni är bara vertyg för dem, eftersom vi RS var den enda hotet den hade kvar i syd,

Till mina ärade motståndare apelsinerna i led måste jag säga att detta var en lysande exempel på utomordentlig strategi, ni använde motsättnigar mellan TT och RS för att kunna skapa andrum från oss, samt bra diplomati, jag tar av mig hatten för er mina damer och herrar, det är därför alltid ett nöje för mig att kriga mot er!!!!! den här är min första server och ni har gjort min spelupplevelse något som jag aldrig kommer att glömma.

nu låt oss kriga
    mvh ciccio
    en rebel med brustet hjärta är mycket farligt.
    hasta la victoria siempre.

Sidan 2 av 23 FörstaFörsta 123412 ... sistasista

Regler för att posta