Sidan 3 av 15 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 146

Ämne: Spelarutmärkelser SEZ!

Banned
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Just det Isprinssan. Molle höll med mig, så försök inte snacka dig ur något du inte vet något om.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Telchar Visa inlägg
    Bästa krigare:

Han är mannen som bombar allt, mannen som aldrig går in i en deffvägg, mannen som har förstört så många spelares liv

Min nominering är: jarlasa
    Har deffat bort han två gånger under kriget åt mina allianspolare. Andra skedde inatt men fick nöja mig med att få bort 60 % av svepet. Aktiv och en nitisk anfallare i övrigt dock
    Senast redigerad av johsjo99 den 08-02-13 klockan 20:55

Senior Member radikons avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Bästa startspelare:
    vet inte riktigt där. men inger_ startade ju riktigt bra.

Bästa mittspelare: fick starta jämte han när jag regga första gången. trodde han inte hade några trupper men det var dumt. nu spelar han i DX och är en av dom bästa på off rank .(raderade och startade sedan om)

Den andra nominerade d0h

Mest underskattade:

måste säga hela UA unionen (även om jag är med i F) nästan ingen trodde på dem innan. men se nu. dom lyckas rätt hyffsat genom bra sammanhållning och lag anda.

Bästa diplomat:
    måste säga att den bästa diplomat (som jag har fört diplomati med) är nog Friday13th .. ok du tjurar ner dig iblandmen det mests går och snacka om och du sköter diplomat jobbet lungt och förstående.

Bästa manipulatör:

En spelare som med ord tog min aggresivitet och lungade ner mig när jag plockade och skickade katas mot en spelare som han farmade.

Min nominerade på denna punkt är Leverage

Trevligaste forumdeltagare:
    måste säga att det är väll Zirza. aktiviten och skrivandet på forumet kanske vissa ser som "tråkigt" men kom igen!! han håller ju forumet uppe så att det in spammas ner med samma saker hela tiden. även om zirza ibland skriver med lite atityd . så får väll det funka för att ha ett aktivt forum.

Bästa alliansledare:
    den bästa allians ledare jag någonsin haft??hmm!!! har ju mig själv men Didde och inrevese ni duger väll hahani har ändå mest att säga..

Bästa team:

ingen kommentar

Bästa krigare:
    lyfter på hatten för dig igen d0h

MVP:

RödeOrm har nog varit extremt viktig för sin UA allians

Dánke //radikon (ingame radikon )
    Citat Ursprungligen postat av Linus Da Påve Visa inlägg
    jag tycker radikon har varit en utmärkt skicklig allians ledare och vill nominera honom till den bästa allians ledaren har varit med i samma allians som honom sen vi hette SvE .

Härjat runt på Travian sen 2006
    Härjat runt på forumet sen 2007

Sez 1-14 massa gamla meriter jadi jadi skryt skryt
    Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration
    Sez 19 Kärlek http://forum.travian.se/showthread.p...71#post1042671

Jag är en sådan där Pingvin

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av JojjeSnapphane Visa inlägg
    Just det Isprinssan. Molle höll med mig, så försök inte snacka dig ur något du inte vet något om.
    Jag kan knappt hålla mig för skratt, inser du inte hur bortgjord du precis blev vet jag inte vart jag ska ta vägen.

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

jojje eller vad du nu heter. alltså du går ut att du hatar Dx. men vilka argument har du??? farmad eller något sådant kanske. Och jag tror isprinsessan vet vad hon snackar om. Hon bor inte långt ifrån mitt område men ändå ser man henne över allt på kartan. hon sprider ut vissa av sina byar väldigt bra måste jag säga. Bara att lyfta på hatten och ta av mig skorna isprinsessan...men sen ska alla inte missta mig nu heller. detta var bara en person i Dx jag snackade om . har bara uppfattning av 5 spelare i Dx- men om ni spelare i Dx ens bryr er om min uppfattning får ni disskutera den ingame...
    jag tycker radikon har varit en utmärkt skicklig allians ledare och vill nominera honom till den bästa allians ledaren har varit med i samma allians som honom sen vi hette SvE .

Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration

Elfereth
    Guest

Standard

Jag säger bara Diogenes som bästa startspelare, han dök upp ett kort tag men skrämde livet ur hela servern, han skulle inte gått att stoppa om han fortstatt.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av radikon Visa inlägg
    jojje eller vad du nu heter. alltså du går ut att du hatar Dx. men vilka argument har du??? farmad eller något sådant kanske. Och jag tror isprinsessan vet vad hon snackar om. Hon bor inte långt ifrån mitt område men ändå ser man henne över allt på kartan. hon sprider ut vissa av sina byar väldigt bra måste jag säga. Bara att lyfta på hatten och ta av mig skorna isprinsessan...men sen ska alla inte missta mig nu heller. detta var bara en person i Dx jag snackade om . har bara uppfattning av 5 spelare i Dx- men om ni spelare i Dx ens bryr er om min uppfattning får ni disskutera den ingame...
    Tackar för orden men nu är jag inte en tjej även fast mitt nick kan misstolka en hel del

Senior Member konohas avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

glöm inte den sämsta spelaren: snus
    han har legat sist sen han började och inte blir han bättre.
    och den sämsta alliansen får vi inte heller glömma: awa, med en enda spelare samt 0 poäng: larriban
    (dom säger att om man ska joina "dom" ska man ha bra argument. fniss)
    det är säkert ett hårt slit att ligga sist och bara logga in ibland utan att uppgradera något över huvud taget...
    jag vet att jag inte klarar något sånt.

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ISPRINSESSAN/waz Visa inlägg
    Tackar för orden men nu är jag inte en tjej även fast mitt nick kan misstolka en hel del
    aj srry sämsta tabben idag.

Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

jag tycker radikon har varit en utmärkt skicklig allians ledare och vill nominera honom till den bästa allians ledaren har varit med i samma allians som honom sen vi hette SvE
    spelar: s.2 snart speed

hej , du ser ut att vara en stor och stark spelare så jag undrar ifall jag skulle kunna åf vara din farm?
    jag är 10 år heter Linus och har 97 pop!
    lämna gärna svar

mvh Linus

Sidan 3 av 15 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista

Regler för att posta