Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 18

Ämne: när startar server 2 igen?

Post när startar server 2 igen?

När startar server 2 om igen funderar på att börja där...

Senior Member Milanos avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Om några veckor (har jag hört)
    Om du ska göra ett till konto på någon svensk server så kan du trycka HÄR Då sponsrar du suss64.

Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Antagligen i början lr mitten av Mars

Senior Member Pascals avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    951

Standard

Du kan hålla dig uppdaterad i den här tråden.

Unhappy

tänkte börja där då jag finner server 5 meningslös då M allianserna äger den så totalt. Jag och min allians har krigat mot dem de senaste dagarna men förlorat men vi framgångar i början och lyckads rensa en del trupper. Jag kan asluta min egen allians om jag vill och gå med i M-SW men vad är meningen med det?
    Det är väl inte kul att vara med i enallians som alla bra spelare är med i det blir ju bara att vänta in slutspelet.

Senior Member johan sk8kings avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

har du rätt i

finns det något annat sätt att få veta exakt när den startar om än att hålla sig uppdaterad på forumet?
    Senast redigerad av johan sk8king den 08-02-07 klockan 11:24

Member mumfies avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

s2 börjar om snart
    I'm a Highway Star

Junior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

hoppas verkligen inte det hamnar på nån korkad tid som sportlovet eller nått för då kommer alla no lifers som sitter hemma och lanar hela lovet få en störd ledning mot oss skid åkare
    Denial is a defense mechanism in which a person is faced with a fact that is too painful to accept and rejects it instead, insisting that it is not true despite what may be overwhelming evidence.

Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Exlipse Visa inlägg
    hoppas verkligen inte det hamnar på nån korkad tid som sportlovet eller nått för då kommer alla no lifers som sitter hemma och lanar hela lovet få en störd ledning mot oss skid åkare
    Die Triyng som ligger 2a på servern nu startade den cirka tre veckor efter resten

Junior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av bait Visa inlägg
    Die Triyng som ligger 2a på servern nu startade den cirka tre veckor efter resten
    Självklart kan man få hög rank ändå men det kan också innebära att man hamnar långt från dom man tänker starta om med och man kan också lätt bli farm offer eftersom dom andra fått en veckas försprång och tycker helt enkelt en omstart efter sportlovet skulle va mycket välkommet bland oss som kommer resa iväg under sportlovet.
    Denial is a defense mechanism in which a person is faced with a fact that is too painful to accept and rejects it instead, insisting that it is not true despite what may be overwhelming evidence.

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta