Sidan 1 av 4 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 34

Ämne: S S S - Söt Som Socker! Är DU tillräckligt söt??

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Smile S S S - Söt Som Socker! Är DU tillräckligt söt??

Nämen hej!
    Det här är en allians för söta människor. Tror du att du är tillräckligt söt? Välkommen in!

Kraven jag ställer:
    *Du skall vara söt.
    *Du skall vara aktiv i forum.
    *Du skall inte vara rädd för att testa nya saker.
    *Du skall inte vara rädd för de som är större.
    *Du skall ha hört "Lillasyster - umbrella" och tyckt att den är bättre än originalet (rihanna).
    (Lillasyster: http://www.youtube.com/watch?v=Gm51cSe0nHA och Original: http://www.youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4 )
    *Ålder? 15+

Ta inte spelet så hårt. Döda den som tigger om det och blir du krossad var nöjd med vad du har åstakommit.

Tillfällig rank: 163
    (Jag är enda medlemmen..)

VI MÅ SE SÖTA OCH OSKYLDIGA UT MEN UTSIDAN ÄR INTE ALLT!

Tack för mig,
    MVH
    Tummetotten.
    Senast redigerad av Tummetotten den 08-01-10 klockan 18:49

Senior Member Busiga Bosses avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

så det är alltså en allians som heter SSS nu??
    Och den ska man uppfylla alla krav för att vara med i?
    Spelar du Wc3? Gör du Wc3 banor med World editor? The Hive Workshop är rätt ställe för dig.

Cuator TW v1.10a, dowload it, play it, enjoy it!

Ett tips: Söök! innan du skapar en ny tråd, din fråga/idé (eller liknande) kanske redan har tagits upp.

Registrera dig på en svensk server och hjälp mig! Eller en Engelsk! Bonuslänk

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Wink Hmmm...

Nej, alliansen heter Söt Som Socker, och förkortningen är S S S.

Nej kraven bara finns där för att det ska se fint ut. Gillar du inte mina krav eller vaddå?

Senior Member Busiga Bosses avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

tycker bara att det låter lite knasigt med "söt"...
    Spelar du Wc3? Gör du Wc3 banor med World editor? The Hive Workshop är rätt ställe för dig.

Cuator TW v1.10a, dowload it, play it, enjoy it!

Ett tips: Söök! innan du skapar en ny tråd, din fråga/idé (eller liknande) kanske redan har tagits upp.

Registrera dig på en svensk server och hjälp mig! Eller en Engelsk! Bonuslänk

Senior Member jullanmedjs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ehh, är detta SeRiÖsT??
    Letar efter en allians på Speed

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Men vadå? Alla människor gillar folk som är söta eller? I min allians ska alla vara söta! =)

Ja den är seriös..

Senior Member joals avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

smart med lite söta pojkar och flickor i alliansen...då måste ju fienden ragga istället för att anfalla

Standard

haha vilket skämt. det går omöjligt att tycka att Lillasysters verison är bättre. den är ju exakt likadan som originalet fast med en full göteborgare med kasst engelskt uttal. om man ska göra en cover är det lite av en regel att man gör en ny version av låten, en ny tappning, inte exakt samma låt igen fast med en ny sångare.. ja, jag hör de ytterst pubertala gitarrerna men det räcker inte.
    F.ö. undrar jag varför denna Lillasyster inte kan släppa nu-metallen snart. Det va liksom ok att ha det där halvutvecklade kvasi-metal-semi-pop-soundet i början av 90-talet eftersom det var en övergångsperiod efter 80-talets thrash-speed-power-vågor men nu känns det mest sorgligt att man inte kommit längre trots att man bytt namn och line-up på LOK flera gånger om..

nej, jag har verkligen inget bättre för mej än att sitta på detta forum och gnälla om att det va bättre förr..
    gonatt

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jamen grotto! Du verkar inte vara den person jag söker. Synd!

Det är bara för att du är gammal som du tycker så... Vem som helst hör ju att den är grymt mycket bättre! Orginalet är någon fjantig pop med en sköldpadda (se pannan) till sångerska och lillasysters rockversion är ju bara underbar!

Dagens låt:
    The all Americans Rejects - Dirty little secrets
    http://www.youtube.com/watch?v=4ikv7...eature=related

Gårdagens låt för de som missade den:
    Plain white T's - Hate (I really dont like you)
    http://www.youtube.com/watch?v=j7RRioVpEAU

Jag kommer att uppdatera allianspresentationen varje dag med en ny låt och en länk till just den låten. Bara att kika in , riktigt bra grejjer måste jag säga! Glöm den där sönderspelade rixfm musiken!

Bara för att jag är så snäll:
    Morgondagens låt:
    Black stone cherry - hell and high water
    http://www.youtube.com/watch?v=xNPKSaa9L2w

// den söta lilla björnen
    Senast redigerad av Tummetotten den 07-11-16 klockan 15:37 Anledning: Får ju inte glömma dagens låt!

Standard

my god. en kavalkad av rixfm-pop.. klarade inte ens att lyssna förbi första refrengen på love-love-love-love låten i mitten. enerverande to say the least.
    angående fröken sköldpadda så kan du inte på allvar tycka hon är ful och sen i nästa mening snacka om LOK-martin eller va han hette..
    Nej dagens ungdom har ingen klass. Rock/Metal och liknande musikstilar brukade ledas framåt av musiker som verkligen strävade efter att skapa bra, kvalitativ musik för konstens bästa men nu låter allt som Spice Girls fast med olika mycket distortion beroende på genre.

Fast va ska jag klaga på. Själv har jag ju alltid älskat band som Weezer, Millencollin och Rage against the machine. Skulle de aldrig funnits hade vi sluppit fulla göteborgare med paraply-fetisher.

Trist att jag redan har en allians för jag tror att jag skulle kunna vara en väldigt bra konstnärlig rådgivare åt er annars. Nels gör det svårt för mej i Ledningen då han endast pratar Ernst-Hugo som den rena konsten.

Sidan 1 av 4 123 ... sistasista

Regler för att posta