Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 51

Ämne: Historien om SAX!

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

För att vinna hade vi behövt sänka båda i vilket fall, men visst, hade varit bättre om det var princess först. Dock inte mitt beslut.
    There's no empirical standard for appreciation; either you like it or you don't.
    Blodulf - se3
    Lillulf - sez

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bulf Visa inlägg
    Vadå? Du lurade väl ingen med dina historier om SAX armeer? Ingen nappade ju. Jag sa tom till dig att jag skulle vara övertygad om att du bluffade tills du visade att du faktiskt hade någonting att komma med. Genom att anfalla oss när vi redan var sänkta av PAR skänkte du princess segern. Hade ni istället i det skedet skickat iväg det ni hade mot princess kanske det hade slutat annorlunda, så som du agerade dömde du bara SAX till förlust.
    Jag vet inte om jag lyckades lura någon? vi blev inte anfallna iallafall...Men vi anföll inte NI det sista vi gjorde.Vi anföll Princess det sista vi gjorde.

Att anfalla VU som vi hade varit tvugna vilket vi också gjorde på Princess så hade det kvittat...även om vi sänkt 4-5 nivåer så hade princess vunnit ändå för de ledde så pass mycket.

Att komma 2 med SAX är svårare än att komma 2:a med NI o inte ens de gjorde ni....Ni hade många gånger om spelare som var större än våra,Tillomed gick Lost Fed över till er (snacka om bottennapp) vår enda halvstora vinge. Våra andra vingar hade en medelpop som om de skulle spelat i 1,5 månad sen lagt av.

Det jag menar att NI skulle inte sitta när det är en vecka kvar o vara i beroendeställning av någon annan.

Att vara gnällig nu när servern är slut hjälper ingenting dock förstår jag att NI är besvikna för sin 3:e plats.

Skulle NI haft med slutsegern att göra så hade ni fått göra såhär.

1.Sumsums armé skulle ni inte skickat bara för att...inte som en hämd utan ni skulle anfallit någon av de 2 andra som låg precis efter er.Vi låg inte ens nära....Ni visste väl om att det skulle sänkas eller ni hade inte räknat med det? om ni hade gjort det varför anföll ni inte ett lämpligare mål?

2.NI skulle anfallit fortare,har man level 14 på VU o de andra har level 5 har de byggt mer på sina magasin o det är ändå relativt enkelt att riva ska citera mig själv.

Men jag skrev nångång att om jag varit i NI hade jag avgjort denna servern på 3 veckor in i endgame det är klart inte sant men efter 5 veckor kanske...jag fick till svar att skulle jag bygga fortare än någon annan? nej självklart inte men vad NI skulle gjort var att anfalla alla andras VU mycket tidigare ett magasin hade fortfarande tagit lika lång tid att bygga när VU var på level 10 som level 98 bara det att dte är *** så mycket enklare så tidigt in i spelet...

sitta med 2 2,5k katas så tidigt (VU level 5) är bättre än att sitta med 10k i slutet, o vad jag kan se på rapporterna så satt många nu i slutet på 7-10k.

3.NI skulle varit snabba att binda till er en stark kraft typ SAX mycket tidigare inte när det är 1 vecka kvar o se det som en nödlösning o sista utväg.

Så som jag ser det med våra resurser så vann SAX en andraplats NI tappade en förstaplats (3).

Tänk dig en idrottsman som inte har de fysiska förutsättningarna(typ 100 meter) men han tränar under hela tiden för att bli den bäste, i ett VM slutar han 2 i finalen. Skulle alla andra lagt av utom vinnaren innan? eftersom de andra troligen inte skulle vinna? självklart har alla andra tränat för att vinna.

tråkigt att du känner såhär det är bara att ta nya tag!

//Hoffa

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Givetvis kom vi inte tvåa för det var inte det vi siktade på. Hade vi velat komma tvåa hade vi tagit VikingA's byggplan istället, eller hur? Det handlar om att vi till skillnad från er siktade på vinst, om ni nöjer er med den byggplan ni fått på nåder och inte agerar för att lösa situationen så kan ni inte vinna, någonting jag gjorde klart för er flera gånger. Ingen altruism direkt, men så var läget, och jag hade rätt, eller hur?

Vi var inte beroende av er för att vinna, antingen hade vi klarat oss själva eller så hade det gått som det nu gick. Anledningen till att jag försökte sparka igång er var just att få lite extra hjälp, men något behov? Knappast.

I övrigt så upprepar du dig bara, jag är fullt medveten om att det hade varit bättre att rikta SumSums arme åt något annat håll, men nu var det hans beslut och inte mitt. Jag är lika medveten om att det hade varit bättre att anfalla tidigare, men du som verkar lika medveten om det; varför anföll inte SAX tidigare?

Det spelar ingen roll om du försöker rikta ämnet till att klanka ner på våran insats, tråden handlar om SAX och jag står fast vid att du har skött det bedrövligt.
    There's no empirical standard for appreciation; either you like it or you don't.
    Blodulf - se3
    Lillulf - sez

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Givetvis kom vi inte tvåa för det var inte det vi siktade på. Hade vi velat komma tvåa hade vi tagit VikingA's byggplan istället, eller hur? Det handlar om att vi till skillnad från er siktade på vinst, om ni nöjer er med den byggplan ni fått på nåder och inte agerar för att lösa situationen så kan ni inte vinna, någonting jag gjorde klart för er flera gånger. Ingen altruism direkt, men så var läget, och jag hade rätt, eller hur?

Vi var inte beroende av er för att vinna, antingen hade vi klarat oss själva eller så hade det gått som det nu gick. Anledningen till att jag försökte sparka igång er var just att få lite extra hjälp, men något behov? Knappast.

I övrigt så upprepar du dig bara, jag är fullt medveten om att det hade varit bättre att rikta SumSums arme åt något annat håll, men nu var det hans beslut och inte mitt. Jag är lika medveten om att det hade varit bättre att anfalla tidigare, men du som verkar lika medveten om det; varför anföll inte SAX tidigare?

Det spelar ingen roll om du försöker rikta ämnet till att klanka ner på våran insats, tråden handlar om SAX och jag står fast vid att du har skött det bedrövligt.
    .Nehe så man får inte komma 2:a för att man siktade på vinst? 2 kommer man efter 1 det men NI kom 3:a
    dvs inte nära.

Om du nu visste att vi inte hade några off-arméer vore det inte harmlöst att ta vår byggnadsplan? kom inte säga att ni kunde gjort för ni gjorde inte det.

ditt standardsvar är att du upprepar dig ja det kvittar hur jag lägger fram det hur jag än säger, du tar bara till dig det som passar dig, SAX kunde knappast troligt kommit bättre än 2 och mitt exempel med idrottsmannen, så siktade vi på vinst ända tills de 2 sista dagarna för då insåg vi att det inte skulle gå även om vi skickade allt vi hade på princess vilket fall

Så ni var inte beroende av någon annan? Då får jag gratulera till vinsten!!! för då vann ni eller? tänk dig scenariot att sumsums attack gick på Zirza eller Princess o våra attacker gick på dem.Vi hade antagligen fått ta rätt många av era smällar..

Vi anföll exakt i rätt läge det var de vi hade att komma med.Det gnälldes om att vi hade fel tajming o bla bla men du var en av dem som skrev att tajmingen var bra för det var den...den var fullkomligt lysande.Eftersom du inte förstår o klaga inte på att jag upprepar mig men du får skylla dig själv...
    SAX hade inte de förutsättningarna därför kunde vi inte anfalla.

Om jag hade velat klanka ner på NI hade jag startat en tråd om det.Jag nämde de 3 blocken dvs de 3 som gjorde upp om det och var således aktuellt.Om du inte tål att någon berättar sanningen så läs inte...läs alla noob-trådarna istället.

NI gjorde saker bra också men eftersom NI inte vann är det ganska naturligt att man tar upp saker som påverkat att NI inte vann.Sen att du är sur eller liknande ja det kan inte jag påverka.Skulle Zirza skriva massor utav inlägg för att jag skrev att han var serverns största förlorare? Nej han ser att jag har en poäng men att han inte håller med mig.Så resonerar vuxna människor.

Bulf jag är ledsen att skriva det men folk skrattar åt dig o dina inlägg,det du har skrivit sista 2-3 veckorna...

Jag respekterar din åsikt om att jag skött det bedrövligt,men tyvärr för din del så säger det mer om dig än om mig.

//Hoffa
    Senast redigerad av hoffa den 07-10-11 klockan 20:28

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Jag struntar väl i vad du anser om mina inlägg. Vill du inte ha min åsikt så posta för guds skull inte på de officiella forumen.

SAX siktade inte på vinst, och gjorde ni det så gick ni fel till väga. Hur många gånger skall jag behöva förklara det för dig? Jag jobbar med barn då och då, jag skall försöka lägga upp detta lika pedagogiskt som för barnen på fritids, inget utrymme för missförstånd.

Lite fakta:

* Man behöver nivå 100 VU för att vinna.
    * För att bygga nivå 100 VU behöver man 2 (två) byggplaner.

Ja, där har vi obestridliga fakta. Då kan vi titta lite närmare på vad som har hänt.

* SAX lånade en byggplan, vad som kom överens om i detalj spelar ingen roll, planen kunde när som helst dras tillbaka för att hindra er från att vinna. Detta var således ingen hållbar lösning.
    * SAX försökte inte skaffa en egen byggplan, annat än genom en tafatt bluff. För er som inte vet vad jag menar, SAX (hoffa) försökte inbilla mig och LillaPysen att han skulle våran byggplan i utbyte mot att han anföll princess.

Hela resonemanget kring detta löjeväckande försök att skaffa sig en byggplan gick ut på följande; Hoffa ville ha planen först, som säkerhet. Vi försökte få stackars hoffa att inse att om han inte tar Princess byggplan så kommer Princess att vinna (någonting som bevisligen skedde) ändå. Vi räknade inte med att det var möjligt att sänka VU't, utan såg ett byggplansövertagande som enda trovärdiga chansen att stoppa henne. Vid denna tidpunkten låg fortfarande VU't på 95, och det fanns tid. Vi hade även påbörjat en nollningskampanj mot Princess andra byar med tanken "inga byar - ingen stans att ha en byggplan". Hoffa nappade inte utan fortsatte tjurskalligt att hävda att nej, han behövde allt ha våran byggplan. Trots att jag är stenhårt emot att lirka med folk, utan vanligtvis försöker tvinga dem att vara lite rationella gick jag och erbjöd hoffa byggplanen mot att någonting faktiskt hände. Men nej, det var återigen vi som skulle ge bort byggplanen.

Vad hoffa hela tiden missade i det var såklart att även om vi hade gett bort byggplanen hade Princess fortsatt att i lugn takt vandra vidare mot mållinjen obestridd. Något dygn senare är nivå 100 köad, Anatomi börjar böna och be om en andra byggplan (vadå, inser han inte att det är försent?) och gnäller på Teras svinighet. Jaha? Mycket oväntat att den planen ni hade skulle dras tillbaka. Du visste det från första stund, du undlät att göra någonting åt situationen. Hoppades du att den skulle lösa sig på egen hand? Varför avvaktade ni så länge? Är det inte du som propagerat i efterhand för att vi i NI skulle gjort vårat drag tidigare? Låter lite knasigt när du har suttit och varit helt handlingsförlamad hela endgame, utom när du skickade attacker mot oss.

Anatomi (vad det nu är värt..) har i efterhand gnällt om ditt agerande, och tror på fullt allvar (...) att du aktivt saboterat för SAX. Nu tror jag helt enkelt att du är inkompetent som få, men om man inte vet det efter att ha haft med dig att göra kan man mycket väl se det som Anatomi gjorde.

För att strukturera upp det lite och peka på vad du borde gjort istället, jag tvivlar nämligen på att du tar in ovanstående text, så punktar jag upp det för dig.

* Även om planen till låns så lät den er bygga. Bra, men du borde inte sett det som en permanent lösning. (Nu kommer du givetvis argumentera för att det var det inte, men varför handlade du inte då).
    * I slutskedet såg du hungrigt på den mäktiga andraplatsen, när en vinst faktiskt var inom räckhåll. Tänk såhär; vi skickade allt vårt off mot Princess VU. Om ni hade avslutat jobbet med hennes byar och tagit hennes byggplan hade ni legat först. Med lite jobb hade ni kunnat förstöra alla försök att bygga nya byar, tillräckligt länge för att själva gå i mål. Enda kvarvarande hotet då hade varit U's off, vi hade våra magasin på 800.000 när Princess nådde 100, zirza troligtvis lägre. Ni hade om ni hade handlat haft guldläge.

Det enda som talar emot det är det mediokra försvar ni ställde upp med i ert VU, hade ni fått ordning på det och haft lite geist i ledningen hade ni vunnit. Så är det. Det är tråkigast för er att du aldrig insåg det.

Jag skall på måndag bolla detta med barnen på avdelningen "Bläckfisken". Förhoppningsvis får jag större utbyte av det.
    Senast redigerad av Bulf den 07-10-11 klockan 20:51
    Blodulf - se3
    Lillulf - sez

Junior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JOELO Visa inlägg
    Vikinga är inte förstagångs spelare, Han spelade på gamla s1 i 30+, det vet jag för att
    jag var granne med honom i början av speed och då berättade han det, Jag kollade även upp han på
    s1 då jag fick reda på det och där stod det rätt så högt upp i 30+ ranking Vikinga.
    Fast det kan ju ha varit en annan men han sa att det var han.
    Senare raderade jag kontot för att det gick så dåligt.
    Det stämmer att jag spelar parallellt på s2, inte s1 och ligger någonstans på 800-900 plats. Där har spelet inte alls kommit lika långt så hur man förbereder sig för slutspel, hur man spelar slutspel etc. var helt nytt för mig. Nästa gång skall det byggas massor med katapulter i god tid inför slutspelet, det var för sent att starta under slutspelet när jag fick reda på att man kan förstöra i VU trots att försvaret är kvar

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Jag struntar väl i vad du anser om mina inlägg. Vill du inte ha min åsikt så posta för guds skull inte på de officiella forumen.

SAX siktade inte på vinst, och gjorde ni det så gick ni fel till väga. Hur många gånger skall jag behöva förklara det för dig? Jag jobbar med barn då och då, jag skall försöka lägga upp detta lika pedagogiskt som för barnen på fritids, inget utrymme för missförstånd.

Lite fakta:

Ja, där har vi obestridliga fakta. Då kan vi titta lite närmare på vad som har hänt.

* SAX lånade en byggplan, vad som kom överens om i detalj spelar ingen roll, planen kunde när som helst dras tillbaka för att hindra er från att vinna. Detta var således ingen hållbar lösning.
    * SAX försökte inte skaffa en egen byggplan, annat än genom en tafatt bluff. För er som inte vet vad jag menar, SAX (hoffa) försökte inbilla mig och LillaPysen att han skulle våran byggplan i utbyte mot att han anföll princess.

Hela resonemanget kring detta löjeväckande försök att skaffa sig en byggplan gick ut på följande; Hoffa ville ha planen först, som säkerhet. Vi försökte få stackars hoffa att inse att om han inte tar Princess byggplan så kommer Princess att vinna (någonting som bevisligen skedde) ändå. Vi räknade inte med att det var möjligt att sänka VU't, utan såg ett byggplansövertagande som enda trovärdiga chansen att stoppa henne. Vid denna tidpunkten låg fortfarande VU't på 95, och det fanns tid. Vi hade även påbörjat en nollningskampanj mot Princess andra byar med tanken "inga byar - ingen stans att ha en byggplan". Hoffa nappade inte utan fortsatte tjurskalligt att hävda att nej, han behövde allt ha våran byggplan. Trots att jag är stenhårt emot att lirka med folk, utan vanligtvis försöker tvinga dem att vara lite rationella gick jag och erbjöd hoffa byggplanen mot att någonting faktiskt hände. Men nej, det var återigen vi som skulle ge bort byggplanen.

Vad hoffa hela tiden missade i det var såklart att även om vi hade gett bort byggplanen hade Princess fortsatt att i lugn takt vandra vidare mot mållinjen obestridd. Något dygn senare är nivå 100 köad, Anatomi börjar böna och be om en andra byggplan (vadå, inser han inte att det är försent?) och gnäller på Teras svinighet. Jaha? Mycket oväntat att den planen ni hade skulle dras tillbaka. Du visste det från första stund, du undlät att göra någonting åt situationen. Hoppades du att den skulle lösa sig på egen hand? Varför avvaktade ni så länge? Är det inte du som propagerat i efterhand för att vi i NI skulle gjort vårat drag tidigare? Låter lite knasigt när du har suttit och varit helt handlingsförlamad hela endgame, utom när du skickade attacker mot oss.

Anatomi (vad det nu är värt..) har i efterhand gnällt om ditt agerande, och tror på fullt allvar (...) att du aktivt saboterat för SAX. Nu tror jag helt enkelt att du är inkompetent som få, men om man inte vet det efter att ha haft med dig att göra kan man mycket väl se det som Anatomi gjorde.

För att strukturera upp det lite och peka på vad du borde gjort istället, jag tvivlar nämligen på att du tar in ovanstående text, så punktar jag upp det för dig.

* Även om planen till låns så lät den er bygga. Bra, men du borde inte sett det som en permanent lösning. (Nu kommer du givetvis argumentera för att det var det inte, men varför handlade du inte då).
    * I slutskedet såg du hungrigt på den mäktiga andraplatsen, när en vinst faktiskt var inom räckhåll. Tänk såhär; vi skickade allt vårt off mot Princess VU. Om ni hade avslutat jobbet med hennes byar och tagit hennes byggplan hade ni legat först. Med lite jobb hade ni kunnat förstöra alla försök att bygga nya byar, tillräckligt länge för att själva gå i mål. Enda kvarvarande hotet då hade varit U's off, vi hade våra magasin på 800.000 när Princess nådde 100, zirza troligtvis lägre. Ni hade om ni hade handlat haft guldläge.

Det enda som talar emot det är det mediokra försvar ni ställde upp med i ert VU, hade ni fått ordning på det och haft lite geist i ledningen hade ni vunnit. Så är det. Det är tråkigast för er att du aldrig insåg det.

Jag skall på måndag bolla detta med barnen på avdelningen "Bläckfisken". Förhoppningsvis får jag större utbyte av det.

Ja man blir ju som man umgås tydligen...Jag vet att följande.

jag har inte påstått något annat.

Antingen spelar du dum eller är du dum?

Om vi hade kunnat ta en planby vilket vi kunde gjort kanske...så hade vi bränt allt vi hade haft så då hade vi ändå inte kunnat anfalla Princess.

Det du nämner hände de 2 sista dagarna o ja jag försökte bluffa till mig en byggnadsplan från er för att klargöra en sak för dig (jag jobbar inte med barn)

ja NI hade 3 st o hur ni än vrider på det behövde ni inte 3

vad hade NI förlorat på om vi fått en av er?

TZU drog tillbaka den för att vi anföll princess inte konstigt eller hur? Och som jag förklarade för dig så ville vi inte i SAX chansa och äventyra vår chans att bli minst 2:a nu fick vi agera så pass sent. eftersom vi skulle anfalla princess skulle de dra tillbaka planen och jag var inte 100% på att vi hade fått planen av er.Jag var 100% på att vi skulle komma 2 om vi gjorde som vi gjorde. Mitt enda krav var att vi skulle få planen som säkerhet o det fick vi inte därför agerade vi inte.Varför skulle princess vandra vidare om vi fått er plan? vi ahde attackerat vilket fall allt hängde på att vi var säkra på att ha 2 byggnadsplaner.

vi var tvugna att anfalla så pass sent för att vara säkra på att det kvittade om vi bara hade 1 plan eftersom vi hade ändå 2 st i kö i byggandet av VU princess hade kö till nivå 100, vems fel var det? jag begärde ingenting av er däremot erbjöd ni något oss o begärde en tjänst utav oss.

Att vi skulle anfalla princess var givet det borde tillomed bulf kunna räkna ut.

Jag tror inte du är medveten om vad du skriver?? i ett tidigare inlägg skrev du att ni inte behövde oss eller hade något behov av oss, ändå gnäller du på saker som vi inte gjorde för er.

Så jag satt handlingsförlamad hela end-game? o ansträngde mig bara när vi attackerade er? hahaha vad naiv du är...och om jag skulle vara handlingsförlamad vad säger dte om NI då? förklara då för mig att jag på mina 3 månader uträttade jag mer än någon i NI gjorde på en hel server.Det grundar jag på fakta SAX 2 NI 3 fakta är det enda man kan mäta o det enda rätta att göra när en server är slut som nu!

Anatomi är inte rätt man att bedöma min insats eftersom han inte svarade på mail eller var aktiv.det lilla han gjorde var att sabba det lilla han var inne.

fråga vikinga det var han jag jobbade mest med han var den enda aktiva förutom mig i ledningen.Ja självklart hade jag velat att alla i ledningen skulle vara mer på bettet men de var de inte tyvärr.

Anatomi vem är det? en TV-serie? jo lite krasst så var det så.

Okej jag ska berätta min strategi jag ahde under spelet...Se o lär!

jag listade ganska snabbt ut att U o PAR o NI skulle kriga vad gör man då?

eftersom alla kommer få saker sänkta gäller det att bli sänkt först? varför? jo för att allt focus skulle ligga på er.dag efter dag såg jag otaliga rapporter om hur alla fick sänkt utom vi...varje sänkt nivå var guld för oss o vi offrade ingenting.eftersom vi inte hade något att offra var det vårt enda val...Det vore grymt ostrategiskt att anfalla oss eller hur? du ansåg att sumsums attack mot oss var fel?ja det var precis så vi tänkte att alla skulle tro.Nu i slutet hade NI inte mer off att kunna sänka VU det var då vi vaknade, att vi sedan vaknade till liv är bara taktik.

Den punkten du inte verkar förstå är att de stora spelarna hos oss som rentav skulle kunna ha 100-150k off sitter med 8k imp i 7 byar sen inget annat.

och att vi hade så lite försvar i vårt VU så är det inte för att vi tyckte det var kul eller tillräckligt det är verkligheten vi hade med tanke på att vår stomme var spelare mellan 2000-8000 så blir det så.

"En vinst inom räckhåll" U hade ett koppel av byggnadsplaner och för att vi skulle ta 1 hade inte spelat någon roll...dessutom hade vi förlorat den som vi ändå förlorade så det ahde gått plus-minus-noll.Jag valde att säkra vår andraplats när det var 2 dagar kvar när NI hörde av sig lite sent tycker jag.

Nej jag skrattar inte åt dig jag har etik o moral jag vet bättre....Är det de personalen säger till dig? att du jobbar där? är du säker på att det är ett dagis?

P.S hälsa dina kompisar på bläckfisken jag tror absolut du får mer utbyte av dem eftersom ni är på samma nivå eftersom du uppenbarligen har svårt att förstå vad jag skriver.

//Hoffa
    Senast redigerad av hoffa den 07-10-11 klockan 22:12

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Exclamation

Inaktivitet är något man inte kan ha i en allians.... i eran allians med endast över 10k popare borde gul prick vara kick men lätt för mej o säga som är online 24/7 förresten om nån har haft röd prick i 2veckor borde dom bli automat kickade...borde skriva på idéer men man kan väl sätta in något system =P så man man sätta på om man e allians ledare eller så:rolleyes:

PS:om man är med i en allians vad är det för nytta om man har grå prick som är 1månad dvs typ lite för inaktiv

PS2:Nån som är emot skicka gärna pm

PS3: Skaffa sitter fgs!
    Senast redigerad av Rebi den 07-10-11 klockan 22:01
    //Rebi

Finska Travian

Asså...Om jag gör en tråd eller ett inlägg så måste jag bara skämta så ta inte illa upp

Invånare
    Danska travian
    Svenska travian
    Internationella travian

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rebi Visa inlägg
    Inaktivitet är något man inte kan ha i en allians.... i eran allians med endast över 10k popare borde gul prick vara kick men lätt för mej o säga som är online 24/7 förresten om nån har haft röd prick i 2veckor borde dom bli automat kickade...borde skriva på idéer men man kan väl sätta in något system =P så man man sätta på om man e allians ledare eller så:rolleyes:

PS:om man är med i en allians vad är det för nytta om man har grå prick som är 1månad dvs typ lite för inaktiv

PS2:Nån som är emot skicka gärna pm
    Ja det stämmer det ska man rensa ut det o dte ska man göra under en servers gång man ska inte sitta i början på endgame med massor utav inaktiva.tyvärr började jag precis innan endgame o tyvärr hade jag inte befogenhet att kicka

att ha massor inaktiva är som att ha ett ruttet äpple i en korg med färska äpplen, det sprider sig o innan man vet ordet av är så pass många ruttna.

inaktivitet o aktivitet smittar så är det bara!

jaså du är online mycket? då borde du o jag co spela nångång

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Dum? Nej. Jag tänker inte ens försöka förklara begreppet sarkasm för dig, det ser ut att vara lönlöst.

Jag gnäller inte på saker ni inte gjorde för oss, jag gnäller på saker ni inte gjorde för er själva. Glöm inte, jag skriver trots allt för att förtydliga vad SAX gjorde fel, och varför ni inte vann.

Tänk om ni två dagar tidigare hade hakat på, tagit Princess byggplan med VikingA's off (det var mer än tillräckligt) och hjälpt till att sänka hennes övriga byar. Då hade inte U vunnit, mer än så behöver egentligen inte sägas.

Jag struntar som sagt i om vi blir sist utan att ha ett VU alls eller om vi blir trea. En andraplats är lika lite värd, tänk efter, vem bryr sig om vem som får vilken placering? Det är bara vinst som räknas, att du gång på gång försöker glorifiera en förlust, eller en andraplats som du väljer att kalla det, stödjer bara mitt påstående om att SAX inte alls siktade på vinst.

Sen, handlingsförlamade NI? Vilka är det som bombat 4 olika VU'n? Är det någon mer än ACE och NI som tagit byggnadsplaner med våld? Att jämföra SAX bombning av oss med våra bedrifter och kalla oss handlingsförlamade är bara komiskt. Säg den allians i slutstriden som INTE har sänkt ett VU.
    Senast redigerad av Bulf den 07-10-11 klockan 22:45
    Blodulf - se3
    Lillulf - sez

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta