Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Iphone

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard Iphone

Jag funderar på att köpa en iphone och undrar därför vad skillnaden är mellan den gamla och nya versionen, och hur mycket som skiljer i pris. Någon som kan ge mig svar på detta?
    Senast redigerad av Oli321 den 09-06-27 klockan 23:21

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Eftersom iPhone bara säljs av Telia än så länge, skulle jag gå till deras sida om jag var dig. www.telia.se

Standard

jag skulle aldrig köpt en iphone. flera av mina kompisar har dessa "telefoner".
    varför jag inte tycker om dom?:
    dom är stora pga skärmen, man ska inte behöva köpa till en extra fodral som man fäster i bältet. den ska rymma max halva byx fickan.
    Sen tror jag inte kvaliten är den bästa när man håller på och drar feta/skitiga fingrar, altenativ pennan man får med på skärmen hela dagarna.

om jag skulle vara du skulle jag köpa en vanlig knapptelefon, hela poängen med mobilen är att man egentligen bara ska kunna ringa på den

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hansson333 Visa inlägg
    jag skulle aldrig köpt en iphone. flera av mina kompisar har dessa "telefoner".
    varför jag inte tycker om dom?:
    dom är stora pga skärmen, man ska inte behöva köpa till en extra fodral som man fäster i bältet. den ska rymma max halva byx fickan.
    Sen tror jag inte kvaliten är den bästa när man håller på och drar feta/skitiga fingrar, altenativ pennan man får med på skärmen hela dagarna.

om jag skulle vara du skulle jag köpa en vanlig knapptelefon, hela poängen med mobilen är att man egentligen bara ska kunna ringa på den
    håller med dej kan tillägga att pek pinne är ett måste om man inte har långa naglar

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

haha, jag har stora fingrar, och jag har inget problem att anvænda den. jobbar inom industri/logistik, och inte fan mår den sæmre før det. displayen ær som en glasskiva. INTE som en plastdisplay på era vanliga mobiler som garanterat blir repigare. Køp en, ni kommer inte ångra er.

EDIT: och nej, man får INTE med en pekpinne. vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!
    Senast redigerad av Iceclamber den 09-06-28 klockan 07:06 Anledning: Glømde en sak

Senior Member besaros avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

(varnar mig själv för offtopic)
    Senast redigerad av besaro den 09-06-28 klockan 19:06
    Citat Ursprungligen postat av Iceclamber Visa inlägg
    vet inte vad som sker med dagens kællkritik. men fan do your WIKI eller googla næsta gång!

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av LazerTheme Visa inlägg
    Eftersom iPhone bara säljs av Telia än så länge, skulle jag gå till deras sida om jag var dig. www.telia.se
    Telenor säljer också dem.

Jag har haft en itouch innan och den var det inget problem att skriva med. Villken tycker ni att man ska köpa, är sakerna som är bättre med den nya iphone värda de extra pengarna som den skiljer sig från den gamla?

Regler för att posta