Visar resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Söker spelare, norska speed omstart!

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard Söker spelare, norska speed omstart!

Hej, undrar bara om det är några skickliga spelare som har lust att spela på norska speed som startar om några dagar... Då menar jag er som klarar av att spela i en av topppallianserna. Jag och ett antal norrmän kommer starta en allians, från förra rundan där som heter ANC. Vi tar som sagt bara in toppspelare och är mycket noga med rekrytering.
    Hör av er här eller sänd igm på nox till "Ravenkli" när den har startat. Vore kul att få med lite svenskar i alliansen också :P

Vi har redan en fiende som heter KFL, som förhoppningsvis också kommer nybildas denna runda. SÅ det kommer bli spänning in i edt sista. Allt från mig, bara hör av er

//Ravenkli

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Jag är lite sugen Skulle kunna vara kul. Frågan är bara om man pallar en tredje speedserver.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Låter väll lite trevligt med en speed server, men ska jag vara ärlig är det jobbigt nog att hålla kolla på en speed när det gått några veckor, så jag håller mig på svenska

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

vilka speed kan man köra på?
    och skicka alla länder man kan spela speed på!

Senior Member pollies avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Var med å vann förra nox rundan

Senior Member mncknws avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

kan nog vara med

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

ska kanske spela .man har ju svenska som man sattsar på

Senior Member Rmfcs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

När startar den igen då?...Norska

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ravenkli Visa inlägg
    Hej, undrar bara om det är några skickliga spelare som har lust att spela på norska speed som startar om några dagar... Då menar jag er som klarar av att spela i en av topppallianserna. Jag och ett antal norrmän kommer starta en allians, från förra rundan där som heter ANC. Vi tar som sagt bara in toppspelare och är mycket noga med rekrytering.
    Hör av er här eller sänd igm på nox till "Ravenkli" när den har startat. Vore kul att få med lite svenskar i alliansen också :P

Vi har redan en fiende som heter KFL, som förhoppningsvis också kommer nybildas denna runda. SÅ det kommer bli spänning in i edt sista. Allt från mig, bara hör av er

//Ravenkli
    KFL ftw

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

är det inte bättre att du startar den här tråden under ALLÄMNT är mycket mer folk som läser där skulle jag tro
    on sez:berben

Regler för att posta