In-game namn och karaktärer

1. gnesta
    gnesta
    Hej, tänkte att det skulle vara bra om man posta lite info om ens karaktärer här samt karaktärs namn.

De som jag kör mest på:
    Mr Hypnoz: klass: mesmer/elementalist, Level:20, taktik/spelsätt: Nuker/Fast caster. Equipment: elite shirt, hose och footwear, resten är uppgraderad sunspear vapenet är hourglass staff, efter som jag inte orkar fixa något bättre :P
    Skillboard OQZDA7YKP0txaTT0BMQBmABA

Lightbringer Willy: klass: Dervish/Monk, Level:20, taktik/spelsätt: Tank/2nd Tank. Equipment: Full elonian armour använder antingen the deathbringer eller claw of the forgotten
    Skillboard OgOm0EPSqqGrILPuXx7496ycluDYZCA eller OgOk8Ip6KyyT5l9Ke/unborAWmA
  2. King of Doom
    King of Doom
    Cutting Darkness, Dervish/Any Spelsätt: Skada, och mycket av det Armor: full svart(jag är en snobbXD)black primeval armor,Vapen: använder Ebon Destroyer Scythe of Enchanting(ebon för att jag vill kunna använda ebon dust aura)Runes: Radiant insignias och minor runes of alla(XD) attributes. Orkar inte posta skills då jag ändrar ofta.

The Slayer of Kings, Ranger/Any Spelstil: Interuppt, pressure, damage, nästan vad som helst Armor: Full brun Ancient armor. Vapen: Deldrimor Longbow och Ironwing Longbow(vampiric) för spikes. Runes: Minns inte Edit: Full survivor med en major vigor samt några minor attribute runes.
  3. King of Doom
    King of Doom
    Jag skulle vilja att folk skrev mer i denna tråd
  4. jakk
    jakk
    Gör det imorn.
  5. Jacce
    Jacce
    Snacker The Dark
    Klass: Ranger/Elementalist
    Armor: 55 armors sunspear
Visar resultat 1 till 5 av 5