Riktiga Rollet

Sidan 1 av 84 1231151 ... sistasista
  1. Lord Revan
    Lord Revan
    Det är här som vi rollspelar, inte någon annan stans. Men vi ksa inte posta eran karaktär i den här tråden, eller skepp eller någit annat liknande. Här så rollspelar vi endast.
  2. lost soul
    lost soul
    Zelberts skepp hade precis Dockat vid rymdstationen Cadian space station mark IV. Han var på väg till Planeten Duro för att sälja sitt dyrbara last med spongus svampar (), men han hade tagigt en pause på vägen för att fylla på med bränsle och liknande.
    Medans skeppet fixades bestämde sig Zelbert för att besöka stationens bar. Bartendern såg förvånad ut när Han hoppade upp på en stol vi bardisken. "Ett glass apelsinjuise med rom tack." Sa han. Bartendern slutade aldrig stira på honom medans han hällde upp och serverade glaset. Manen bredvid honom stirade ännu mer.
    "Vad i hela fridens nman ska du föreställa?" Frågade han orförskämt. Zelberts öga smalnade och han ändrade färg från grön till röd. "Jag är en Hogaboga, och du är min nästa måltid." Sa han argt och spottade en giftstråle rakt i mannens ansikte.
  3. lost soul
    lost soul
    Mannen skrek till och blev sedan väldigt stilla. "Någon mer som är tänker vara oförskämd?" Frågade Zelber. "Vad har du gjort med honom?" Frågade plötsligt en man som riktade en pistol mot honom, det var mannens kolega. "Samma som jag tänker göra med dig." Sa Zelbert och sprutadde ännu en stråle gift, den andra mannen skrek till och skött men missade.

Zelbert hoppade upp på den första mannens huvud och började sörpla i sig hans inne håll, Några av besökarna spydde andra bakade undan. När han var klar med den första hoppade han på den andra och gjorde samma sak. När han äntligen var klar hoppade han tillbaks till sin stol och började dricka.
    Bredvid honom på golvet låg två utsugna kroppar.
  4. Lord Revan
    Lord Revan
    NIhlus som hade varit ombord på stationen i nästan en månad nu, Och väntade på att hans skepp skulle bli fördig reparerat. Hur jävla lång tid skulle det ta att reparera hans lilla skepp, men det var ite den enda orsaken som han var här för. Han var även här för att han väntade på sin måltava som han hade blivit lejd att mörda, och som vanligt så hade han satt sig i baren dagarna i ända. Medans han väntade på sin måltavla, och den här dagenså satt han som vanligt i baren. Han hade inte väntat sig att något skulle hända men det gjorde det, så han hade bevittnat hela händelsen från skuggorna som han satt i.
  5. Lord Revan
    Lord Revan
    ''Hmm... han skule var bra prikskytte träning, så liten som han är.'' Nihlus tog en klunk av den svarta drinken han hade i sitt glass, samtidigt som han stirradepå den besynerliga varelsen som nyss hade dödat två personer. Han reste sig sakta upp från sin plts och lämnade ett tomt glass, Och lämnade baren folk visste vem han var, och ryggade nästan alltid undan för honom när han kom gående mot dem. Även om han inte var ute efter just dem, men hur kunde dem vara säker på att han inte var det.
  6. lost soul
    lost soul
    Efter att ha drukigt klart sin drink la han fram pengarna på bordet. Seda hoppade han ner från stolen och började gå mot dörren, Han la märke till hur de flesta drog sig bort en aning men bryde sig inte riktigt. Han hade blivigt lite slö efter en så stor måltid så han ändrade färg till ungefär samma som golvet, Ifall det skulle bli bråk skulle han bli svår att träffa.
    "Undra hur det går för skeppet, tar nog några timmar innan det är klart. Jag kanske skulle hyra ett rum? Eller besöka poolen, hum...ja, så gör jag." Tänkte han medans han vandrade fram genom korridoren. "Hoppas det finns några snygga tjejer vid poolen." Tänkte han. Medans han gick in i herrarnas omklädningsrum. Han hade inga kläder att ta av så han gick rakt igenom och hoppade ner i poolen, genast blev havsblå.
  7. Lord Revan
    Lord Revan
    Medans Nihlus gick igenom dem olika koridorena på väg till sitt rum, tyckte han att han såg en liten grå sak gå förbi i en korsning av kordidorer lite längre fram. Nihlus bara skaddade på sitt huvu och gick vidare till sitt rum, när han kom fram till rummet öpnnade han dörren efter att ha slagit in en nio siferig kod. han hade om han hade velat bara kunna dra upp dörren utan att låsa upp, men då skulle larmet gå igång. Och det ville han inte, han gick sakta in i rummet och stängde och låste efter sig. Väl inne kontacktade han personen som hade lejt honom att mörda en av hans politiska fiender, och sa att han avbröt jobbet.
  8. lost soul
    lost soul
    Zelbert Njöt, precis som alla andra Hogabogas, av att vara i det varma vattnet. Men han njöt även över utsikten, det fanns gott om tjejer vid poolen. Medans han simmade runt på botten av polen kom fick han plötligt syn på någon han kände igen väldigt väll.
    Han hoppade upp ur vattnet och landade på ett bord bredvid mannen, som hete Corly. "Du är skulldig mig pengar. Sa han argt och ändrade färg till rött. Du förlorade vadet och jag vill ha mina pengar, nu!" Sa han bestämt och med hög röst.
    "Nej, matchen var uppgrord. Det räknas inte." Svarade mannen surt. "Du är bara sur över att ditt lag förlorade. Ge mig mina bengar eller dö." Svarade Zelbert som nu blivigt illröd av ilska. Corly började skratta. "Skulle en lite skit som du kunna döda mig. Du är inte riktigt klok." Sa han. "Du ska vara glad att jag redan har ätigt, nu nöjer jag mig med att döda dig." Sa Zelbet med ett elakt flinn och förlamade Corly med en gift stråle.
  9. lost soul
    lost soul
    Sedan hoppade han upp på hans huvud och körde in en av tentaklarna genom den öppna munen och körde in den rakt genom hjärnan. Mannen föll ner död. "Hum...Jag måste spara på giftet, det tar ju tid att bilda nytt. Tur att jag nyss har ätigt."
    Sedan ändrade han tillbaks till Havsblått och hoppade ner i poolen igen. Han log lite när han såg hur nästan alla flyder ur poolen, vissa lämnade rummet helt. "Hehe, det är kul att skräma folk." Sa han till sig själv.
  10. Lord Revan
    Lord Revan
    Mannen som Nihlus hade tagit kontakt med blev rasande när han fick höra att han avbröt jobbet, och började hota med att han skulle spåra upp honom och mörda honom. Nihlus skrattade högljut då när han hörde hans tomma hot,'' Hör här din politiska ynkrygg, den informationen du gav mig var falskt. Så därför avslutar jag jobbet här och nu, och om du sänder en mördare efter mig. Räkna med att du får hans huvud skickat till din hemliga älskarina, ja. Jag vet allt om dig, så tänk dig för innan du gör något förhastat.'' sen så stängde Nihlus av komuikatorn, sedan gick han iväg igen från sitt rum. Och lämnade dörren öppen med flit, för han hade en ganska otrevlig överaskning till den som försökte snoka i hans rum.
Visar resultat 1 till 10 av 840
Sidan 1 av 84 1231151 ... sistasista