Codename: Onslaught

1. King of Doom
    King of Doom
    Ungefär som tråden "strider" i min grupp Guild Wars Army, men inte begränsad till Guild Wars och med world of warcraft some fiende istället för runescape. Mer kan inte avslöjas än, hela gruppen måste samlas först.
  2. King of Doom
    King of Doom
    - Vi måste mobilisera trupperna, World of Warcraft har fått leva för länge! ropade Cutting Darkness ursinnigt över planeringsbordet.
    - Ja, men vi kan inte bara angripa dem rakt på. Vi är i numreriskt underläge. svarade den vise White-Ra.
    - Det är sant, men om du sköter dina "speciella taktiker" så sköter jag frontalangreppen. svarade Cutting Darkness.
    - Jag har en annan plan... sade MVP som suttit tyst tills nu...
  3. MuHrEn
    MuHrEn
    Jag tycker att vi anlitar Automaton 2000, så slipper vi microt
  4. King of Doom
    King of Doom
    - Där har vi det! ropade Idra över bordet.
    - Med Automaton 2000 och marines kan WoW inte besegra oss hur mäktigt det än är! nästan skrek han.
    - White-Ra suckade och Cutting Darkness skakade på huvudet.
    - Ok, då! Jag slår ut Stormwind med bara marines och automaton 2000, ni intar Undercity med vad ni vill, så ser vi vem som vinner! sade Idra, uppenbart uppspelt över att kunna ha "overpowered" marines på sin sida för en gångs skull.

Nästa dag marcherade en stor armé marines genom en portal och en enorm armé av diverse starcraft och guild wars-varelser genom en annan.
Visar resultat 1 till 4 av 4