Anime/manga diskution

Sidan 1 av 14 12311 ... sistasista
  1. gnesta
    gnesta
    Vi börjar gå lite offtopic i de andra trådarna, så tänkte göra en tråd där vi diskuterar anime/manga, om vi har kollat några nya animes, läst nya mangas, vill ha förslag på nya, osv.

Själv har jag precis kollat klart på B gata H kei, riktigt skum anime, mycket ecchi, sen har jag kollat igenom alla säsonger av code geass, har lätt blivit en av mina favorit animes, slutet var epic också, kul att en ny säsong ska släppas i år.
  2. gnesta
    gnesta
    Verkar som Bleach mangan närmar sig sitt slut också, fullt upp i vad som verkar vara den sista striden, kommer förmodligen få någon twist av något slag som gör så att animen håller på ett år till.
    Samma sak gäller Naruto, fast den är dock inte lika nära slutet som bleach känns det som, men man märker hur det börjar dra ihop sig i den också. One piece ser jag dock inget slut på inom en snar framtid, flashback kapitlen börjar närma sig sitt slut dock, äntligen får man komma tillbaka till "nutid"
    Vet inte om någon läser manga versionerna av dessa serier så tänkte inte spoila något.

Ska nog kolla igenom Ergo Proxy då många av mina polare har rekommenderat den till mig, har ingen aning om vad den handlar om dock.

Så, vad har ni kollat på?
  3. unit28
    unit28
    ja jag tittar fortfarande på Bleach efter det ska jag se klart på Hayate no Gotoku sen Code Geass men asså jag kommer gråta när Naruto historien slutar T_T
  4. Don Corleone
    Don Corleone
    Jag har bara 4 avsnitt kvar på K-ON Ska kolla på dom ikväll. Har skaffat ca 400 K-ON bilder den senaste veckan (screenshots). 80 av dom var från samma avsnitt!
  5. unit28
    unit28
    Hahaha du älskar verkligen K-ON? :P
  6. gnesta
    gnesta
    verkar så xD
  7. Don Corleone
    Don Corleone
    Yup ^^ Trodde först inte att den var bra men det är den. 3 stjärnor får den av mig. Bra men den får mig inte att skratta/gråta som vissa andra.
  8. gnesta
    gnesta
    ok, kanske ska kolla på den då
  9. Don Corleone
    Don Corleone
    Tyvärr är det 3 avsnitt som inte släpps än i Japan T_T Det sista av dom kommer den 7 Juli
  10. gnesta
    gnesta
    ok, får vänta då
Visar resultat 1 till 10 av 139
Sidan 1 av 14 12311 ... sistasista