Conversation Between Nordis and Skäggödlan

84 Visitor Messages

Sidan 1 av 9 123 ... sistasista
  1. Tack, men så mycket makt har jag väl inte direkt fått. IRCn där händer inget, är väl inget dom gör reklam för heller.
  2. Haha, ja det har jag verkligen. Inte kollat till varesig forum eller spel på 2 år nu snart. Råkade trilla in i IRCn och såg hur tomt det var Tänkte jag skulle kolla in och peta lite på den enda jag kommer ihåg därifrån!

Grattis till att ha fått mer makt!
  3. Har du missat det? Jag har varit det ett tag. Typ sen juni-12 eller nått
  4. Något måste ju gått rejält snett om du blivit Multihunter Manger! Det är sannerligen en underlig tid vi lever i.
  5. Mjo, få de å funka kan vara jobbigt ibland ;o Men går fint för de mesta

Usch, hatar smileysar... Eller tja, att skriva dem brukar jag ju göra, men finns alternativet så stänger jag av dem så man bara ser de i textformat
  6. Jag håller med dig där. Det är väl bara det att vissa kan tydligen ha problem med att få det att funka. Sen är det väl dom som tycker det är tråkigt när dom inte kna ha en massa häftiga smileys
  7. Mjo IRC må va gammalt men de är fortfarande enkalre och bättre än skype (iaf enligt mig) Synd bara att folk nt gillar det längre ;O
  8. Just ja. Där satte du fingret på ännu en "säkerhetslucka" med skypen. Skype är som sagt väldigt vanligt förekommande. Många tycker det är enklare, och sen tycker dom IRC är stenålder
  9. Hehe jotack, jag föredrar personligen skype över IRC om jag bara ska prata med folk privat, inte i stora chatter, men om de kommer till det (speciellt om det är en allians) så är ju IRC att föredra, enklare om man är många samt säkerheten är större, speciellt att allt inte sparas på "kontot" utan på datorn så man inte kan se loggarna från varsom
  10. Ja, men fler har nog gått över till Skype. Dom om man vill ha allianschattar på skype så suger säkerheten där. IRC däremot är det lite bättre, men i gengäld upplevs det av många som krångligare... En del tycker det är gammalmodigt också. Vad jag menar enkelt uttryckt är: På IRC är det svårare att köra samma konto samtidigt från olika datorer. Det går, men det är lite krångligare. På skype kan du med samma konto va inloggad från hur många datorer som helst samtidigt, inget syns nånstans... Guldläge om man vill spionera
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 84
Sidan 1 av 9 123 ... sistasista