Conversation Between shadow4u and Den Lila Sälljungfrun

2 Visitor Messages

1. Jag har svårt att förstå ditt sätt att tänka eftersom jag själv är som en gås, förolämpningar bara rinner av mig. Den enda form av mobbing som ens skulle vara möjlig att utsätta mig för är fysisk i så fall och jag är inte ens ett speciellt lovligt offer där heller.

Det är ju inte så att jag bara tycker det är kul att sitta och smutskasta folk, utan det roliga kommer först när det bollas fram och tillbaks. Jag är inte ute efter att klanka ner på någon som blir ledsen över det utan de jag letar efter är de som hugger tillbaks.

Mänskligheten är grym, det håller jag med om. Men förolämpningar och mobbing är bara en bagatell om man ska in på det området och gräva.

Sen måste jag bara tillägga att inget av det jag skriver på forumet är direkt personligt. Förr var jag motsåndare till Castor och vi hecklade varandra på forumet konstant. Förra rundan spelade jag i FM, nu är det de jag hugger på o.s.v.
  2. Kan svara dig priv på din fråga i forumet.
    Själv är ja en av de spelare som avskyr pajkastningen.
    En del spelar för o få bekräftelse o en del spelar för o fly undan irl's alla hemskheter. Jag tillhör den senare sorten.

Tycker om att spela Travian men då de blivit lite väl mycke skitprat o hån, förtar de det roliga i spelet. Vilket gör att man tystnar mer och mer.

Ser de som mobbing. Och har man varit utsatt för sådant irl så är man kanske mera sårbar än andra vad vet jag.

Men där har du en röst iaf. Brukar försöka hålla mig utanför den sortens hån o gäck om andra spelare. Har försökt att svara ngn ggn då de varit rent personligt mot mig. Men blir mest bara ledsen över allt förtryck som sprids.

Så foruminlägg är inte min grej då de lyser så otäckt igenom vad grym mänskligheten är.
    De lik du sparkar på idag, var kanske den som räckte dig en hand när du var vilsen.

Tack för ordet. Och detta var inte menat som ngt offentligt inlägg utan helt konfidenciellt till dig.
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2